Performancing Metrics

استعفای اولین وزیر کابینه نتانیاهو را لرزاند | اتاق خبر
کد خبر: 111107
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1394 - 21:00
اتاق نیوز - یکی از وزاری کابینه جدید بنیامین نتانیاهو که از پر سابقه ترین وزرای حزب لیکود به شمار می‌رود استعفای خود را تقدیم کرد....
اتاق نیوز - یکی از وزاری کابینه جدید بنیامین نتانیاهو که از پر سابقه ترین وزرای حزب لیکود به شمار می‌رود استعفای خود را تقدیم کرد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بنی بگین، یکی از وزرای کابینه جدید رژیم صهیونیستی که وزارتخانه‌ای در اختیار نداشت پس از پیوستن "گلعاد اردان" به کابینه و تعیین وی در سمت وزارت امنیت داخلی و امنیت عمومی و امور راهبردی به دلیل تعداد زیاد وزرا، استعفا داد. رادیو رژیم صهیونستی همچنین اعلام کرد که بگین به درخواست دیگر اعضای حزب لیکود استعفا داده است. روزنامه آحارونوت نیز در این باره نوشت: پس از پیوستن اردان به کابینه تعداد وزرای کابینه از لحاظ قانونی به 12 تن یعنی تناسب لازم رسید و بگین چاره‌ای جز استعفا نداشت. در همین حال بنیامین نتایناهو، نخست وزیر رژیم صهیونستی اعلام کرده از مقامات ائتلاف دولتی خواسته تا بگین را به عنوان یکی از مهم ترین محورهای حزب لیکود و باسابقه ترین فرد برای دولت حفظ کنند اما این درخواست وی رد شده است. رادیو رژیم صهیونستی نیز پیش بینی کرد که بگین بار دیگر به دولت بازگردد. بنی بگین فرزند مناخیم بگین، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و از اعضای پرسابقه حزب لیکود است که پس از انتخابات سال جاری میلادی و نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو به عنوان وزیری بدون وزارتخانه انتخاب شد . وی اولین وزیر اسرائلی است که استعفای خود را از کابینه جدید ارائه کرد. نتانیاهو در 15 ماه مه گذشته با معرفی 61 نماینده از مجموع 120 عضو پارلمان سست‌ترین کابینه خود را تشکیل داد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید