Performancing Metrics

تمامی شعب بانک صادرات، ضمانت نامه صادر می کنند | اتاق خبر
کد خبر: 110389
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1394 - 18:05
اتاق نیوز: بانک صادرات ایران در راستای افزایش پاسخگویی به نیاز مشتریان و ایجاد رونق بیشتر اقتصادی همه شعب خود را آماده صدور ضمانت نامه برای متقاضیان به صورت الکترونی...
اتاق نیوز: بانک صادرات ایران در راستای افزایش پاسخگویی به نیاز مشتریان و ایجاد رونق بیشتر اقتصادی همه شعب خود را آماده صدور ضمانت نامه برای متقاضیان به صورت الکترونیک کرده است.
بانک صادرات به منظور ایجاد رونق اقتصادی و پاسخگویی به نیاز متقاضیان صدور انواع ضمانت نامه در ٢٧٠٠ شعبه خود در سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است و بر این اساس ضمن ارتقای سامانه مربوطه، صدور ضمانت ها به صورت الکترونیک و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این بانک در راستای افزایش امنیت و اطمینان مشتریان تمهیداتی از قبیل: بکارگیری کاغذ واترمارک با امنیت بسیار بالا، استانداردسازی فرم های مربوطه و ... را در نظر گرفته و امکان اخذ تأئیدیه از سوی مشتریان را نیز از طریق وب سایت www.bsi.ir فراهم ساخته است. متقاضیان در سراسر کشور می توانند جهت دریافت ضمانت نامه هایی نظیر شرکت درمناقصه و مزایده، حسن تعهد انجام کار، استرداد وجوه گمرکی، ... به شعب این بانک مراجعه کنند. بانک صادرات ایران به منظور کنترل دقیق تر ضمانت نامه ها از یک سال قبل امکان صدور ضمانت نامه‌های ریالی را در سامانه سپام بانک مرکزی (سامانه پیام الکترونیکی مالی) پیاده سازی کرده است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید