Performancing Metrics

تشکیل دبیرخانه‌ بورس تعاون در سازمان بورس | اتاق خبر
کد خبر: 125558
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1394 - 20:27
اتاق نیوز - دبیر کل اتاق تعاون ایران از برگزاری منظم نشست‌های تخصصی کارگروه بورس تعاون در سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و گفت: دبیرخانه این بورس در سازمان بورس ت...
اتاق نیوز - دبیر کل اتاق تعاون ایران از برگزاری منظم نشست‌های تخصصی کارگروه بورس تعاون در سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و گفت: دبیرخانه این بورس در سازمان بورس تشکیل شده و موانع قانونی آن در این نشست‌ها برطرف خواهد شد.

روز گذشته نخستین نشست تخصصی کارگروه بازار سرمایه و تعاون در سازمان بورس اوراق بهادار تشکیل شد که در این نشست‌ها نحوه تشکیل بورس تعاون و تأمین مالی تعاونی‌ها مورد بحث و تبادل‌نظر قرار خواهد گرفت.

در این باره ماشاءالله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه دبیرخانه کارگروه تخصصی تشکیل بورس تعاون در سازمان بورس و اوراق بهادار خواهد بود، اظهار داشت: نحوه ورود تعاونی‌ها به بازار سرمایه و نقش‌آفرینی آنها در این بازار مورد بحث و تبادل‌نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری، کارگزاری تعاون و سایر نهادهای مالی مرتبط برای حضور جدی تعاونی‌ها در بازار سرمایه از جمله دیگر مواردی بود که در کارگروه تخصصی مطرح شد.

عظیمی تأکید کرد: این کارگروه با حضور معاون سازمان بورس و مدیران عامل بورس‌های تهران و فرابورس به همراه دبیر کل اتاق تعاون و اعضای هیأت رئیسه تشکیل شده که موانع قانونی حضور تعاونی‌ها در بازار سرمایه با کمک مجلس شورای اسلامی برطرف خواهد شد.

وی گفت: هر نوع خلأ قانونی یا کمبود آیین‌نامه در این کارگروه‌ها مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفته و با نگاه مثبت مسئولان سازمان بورس برطرف خواهد شد.

منبع: فارس

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید