Performancing Metrics

تنش مسکو - آنکارا 44 میلیارد دلار به ترکیه ضرر می زند | اتاق خبر
کد خبر: 176870
تاریخ انتشار: 5 آذر 1394 - 12:37
روزنامه استاندارد چاپ اتریش در شماره امروز (پنجشنبه) خود به سرنگونی جنگنده روسیه توسط ترکیه پرداخت و نوشت: اردوغان علاوه بر اینکه باید منتظر تصمیم پوتین برای انتقام

روزنامه استاندارد چاپ اتریش در شماره امروز (پنجشنبه) خود به سرنگونی جنگنده روسیه توسط ترکیه پرداخت و نوشت: اردوغان علاوه بر اینکه باید منتظر تصمیم پوتین برای انتقام باشد، باعث ضرر 44 میلیارد دلاری به اقتصاد کشورش شد.

به گزارش اتاق خبر، استاندارد با اشاره به هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگی سوخو 24 روسیه توسط جت جنگنده ترکیه نوشت: یکی از خلبان های جنگنده روسیه پس از نجات اعلام کرده است که هواپیمای آنها خارج از ترکیه و در خاک سوریه مورد اصابت موشک قرار گرفته است به طوری که گویا آنها منتظر شلیک به ما بودند. این روزنامه با اشاره به اینکه مسکو تصمیم گرفته تمام طرح هایی که با ترکیه به امضا رسانده را لغو کند، افزود، این عمل روسیه میلیاردها دلار ضرر به اقتصاد ترکیه می زند. سرنگونی جنگنده روسی در روز سه شنبه یکی از خطرناک ترین درگیری ها میان یکی از اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و روسیه در نیم قرن گذشته است. این اقدام موجب پیچیده تر شدن تلاش های بین المللی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه شده است. روزنامه استاندارد با توجه به واکنش «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در خصوص سرنگونی جنگنده این کشور گفت: در صورت تکرار واقعه مشابه، مسکو پاسخ لازم را خواهد داد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید