Performancing Metrics

فاز جدید طرح تفکیک پسماند در مبداء تهران | اتاق خبر
کد خبر: 108863
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1394 - 19:24
اتاق نیوز - با گذشت یک سال از تشکیل کمپین "آسمان آبی و زمین پاک" و کوشش سازمان مدیریت پسماند درجهت تحقق این تصمیم، فاز جدید طرح تفکیک پسماند در مبدا شهر تهران کلید خورد....
اتاق نیوز - با گذشت یک سال از تشکیل کمپین "آسمان آبی و زمین پاک" و کوشش سازمان مدیریت پسماند درجهت تحقق این تصمیم، فاز جدید طرح تفکیک پسماند در مبدا شهر تهران کلید خورد.
دکتر جعفری - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به برنامه‌های اجرایی و فرهنگی این سازمان با رویکرد استفاده از ظرفیت محلی و مشارکت شهروندان در سال گذشته، به تشریح برنامه‌های جاری و آتی این سازمان پرداخت. وی به کارگیری نیروی انسانی بومی، برخورد شدید با عوامل غیر مجاز و غیر اصولی تفکیک پسماند، برخورد با اتباع غیر مجاز و نیروهای شامل صغرسنی و کودکان کار و تعامل گسترده با کلیه بخش‌ها و دستگاههای فرهنگی، اجرایی و مدیریتی کشوری یا محلی بخشی دیگر از برنامه‌های جاری سازمان مدیریت پسماند است که توسط مدیرعامل این سازمان اعلام کرد. جعفری ضمن تاکید بر تفکیک پسماند در بدو تولید ونقش آن در کاهش حجم پسماند ورودی به کهریزک، تقلیل هزینه‌ها، بازگشت سرمایه به چرخه اقتصاد و مهم‌تر از همه ارتقاء شاخصهای زیست محیطی، ورود جدی به بحث کنترل و نظارت هوشمند برکلیه سیستم‌های خدمات رسانی، نصب و بروز رسانی سیستم‌های ردیاب خودرو‌ها و تجهیز ایستگاه‌ها و اماکن به دوربین مدار بسته هوشمند را از جمله موارد مربوط به تامین زیر ساختهای لازم برای اجرای طرح تفکیک پسماند در مبداء اعلام کرد. وی با اشاره به آغاز نصب سیستم ردیاب خودرو (GPS) به روی خودروهای خدمات شهری از ابتدای سال گذشته افزود: در مراحل ابتدایی این فرایند تعدای از ماشین آلات خدمات شهری که شامل خودروهای مجهز به جاروب، خودروهای کشنده پسماند (سمی تریلر) و... انتخاب شده و سیستم GPS بر آن‌ها نصب شد و بدین ترتیب محدوده کاری این ماشین آلات ضمن کار توسط سازمان مدیریت پسماند قابل رویت و پیگیری بود، که البته هم اکنون نیز ادامه دارد. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر الزام نصب سیستم ردیاب خودرو به روی کلیه ماشین آلات حوزه خدمات شهری تا یک ماه آتی خاطر نشان کرد: هم اکنون با نصب GPS‌های آنلاین برخودروهای جمع آوری پسماند خشک در منطقه ۷، ضمن بررسی دقیق مکان فعالیت این ماشین آلات، از نحوه فعالیت و جزییات کاری شامل زمان جمع آوری پسماند و شماره پلاک خودرو به صورت آنلاین و مستمر آگاه شده و اقدامات کنترلی مربوطه را به اجرا در می‌آوریم. بر اساس گزارش تهران سما، جعفری ضمن ابراز خشنودی از پیشرفت نصب نرم افزار مذکور خاطرنشان کرد: در حال حاضرردیابی پلاک خودرو‌ها، موقعیت کاری وجزئیات عملکرد آن و ناحیه فعالیت خودرو را می‌توان از طریق این سیستم رویت نمود و بدین ترتیب این سازمان با دست یاری شهروندان وگام های استوار، مسیر رسیدن به آسمان آبی از راه پاکسازی زمین را هموار می‌نماید.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید