Performancing Metrics

پور فلاح:رای وکالتی در انتخابات وجود ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 93741
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1393 - 12:58
پور فلاح با تاکید براینکه حضور نمایندگان حقیقی و حقوقی درانتخابات اتاق ممنوع است ، تصریح کرد: هر فردی حقیقی یا حقوقی که کارت عضویت به نام اوست باید به صورت شخصی در پای...
پور فلاح با تاکید براینکه حضور نمایندگان حقیقی و حقوقی درانتخابات اتاق ممنوع است ، تصریح کرد: هر فردی حقیقی یا حقوقی که کارت عضویت به نام اوست باید به صورت شخصی در پای صندوق های رای حضور یابد و نمی تواند نماینده ای را اعزام کند و به عبارتی رآی وکالتی وجود ندارد .
به گزارش ستاد خبری ائتلاف بزرگ، احمد پور فلاح در "گردهمایی بزرگ فعالان اقتصادی با ائتلاف بزرگ " که درمحل برج میلادتهران  با حضور اعضای ستاد و جمعی از فعالان اقتصادی و بازرگانان کشور برگزار شد ،اظهار کرد: حتی شخصیت های حقوقی نیزنمی توانند نماینده برای شرکت در رای گیری داشته باشند و لازم است که اعضا به صورت حضوری در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی شرکت داشته باشند. وی تصریح کرد: حضور 20 نماینده وزارتخانه های دولتی در کنار 40عضو بخش خصوصی اتاق مناسب ارزیابی می شود اما ترکیب آنها باید به گونه ای باشد که از وزارتخانه های مختلف باشند نه اینکه تنها از یک یا دو وزارتخانه محدود انتخاب شوند . عضو ائتلاف بزرگ افزود: این امیدواری وجود دارد که در قانون جدید اتاق امکان حضور نمایندگان مختلفی از وزارتخانه های متعدد کشور فراهم شود تا فرصت طرح مشکلات بخش خصوصی در همه قوا فراهم شده و نمایندگان استانداری نیز بتوانند در جلسات حضور داشته باشند . پور فلاح با اشاره به تلاش های مناسب صورت گرفته در این دوره از اتاق کشور ، بیان کرد: قانون بهبود فضای کسب و کاردر کشور یکی از مهمترین قوانینی بود که در اتاق تهیه شد و اجرای درست آن می تواندنقش مهمی در بهبود شرایط فضای کسب و کار داشته باشد . وی در ادامه این گردهمایی با دعوت از 40 عضو ستاد ائتلاف بزرگ به معرفی مختصری از سوابق کاری و فعالیت نامزدها اشاره و اظهار امیدواری کرد : واجدین شرکت در انتخابات رای بالایی را در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی به ثبت می رسانند .    
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید