Performancing Metrics

افزایش خودسرانه تعرفه‌ها و اولتیماتوم جدی وزارت بهداشت به بیمارستان‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 100065
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1394 - 10:13
اتاق نیوز - مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت هرگونه افزایش تعرفه‌ای از سوی مراکز درمانی را تخلف دانست و نسبت به این موضوع هشدار داد....
اتاق نیوز - مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت هرگونه افزایش تعرفه‌ای از سوی مراکز درمانی را تخلف دانست و نسبت به این موضوع هشدار داد.
دکتر سیدمحمدحسین میردهقان در پاسخ به برخی مباحث مبنی بر افزایش خودسرانه تعرفه‌های پزشکی از سوی برخی مراکز درمانی، گفت: مراکز درمانی به هیچ وجه حق اقدام به چنین عملی را ندارند؛ چراکه هرگونه تغییر تعرفه‌ای نیازمند مصوبه هیات دولت است. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تعیین تکلیف تعرفه‌های پزشکی 94 در پایان سال گذشته، افزود: تصویب نهایی تعرفه‌های تشخیصی – درمانی 94 در دولت نیز در جریان است و نهایتا طی دو تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد. میردهقان تاکید کرد: اینکه سازمانی یا بیمارستانی خودسرانه به تغییر تعرفه‌ها اقدام کنند، تخلف تعرفه‌ای محسوب شده و از نظر وزارت بهداشت قابل قبول نیست و برخورد قانونی صورت می‌گیرد. وی در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر اقدام سازمان نظام پزشکی برای اعلام تعرفه‌های جدید به مراکز درمانی، مجددا تاکید کرد: بدون مصوبه هیات وزیران هرگونه تغییر تعرفه‌ای جایگاه قانونی ندارد و تمام مراکز درمانی ملزم هستند که تا زمان اعلام مصوبه هیات وزیران منتظر بمانند. تا آن زمان مراکز درمانی باید طبق تعرفه‌های 93 عمل کنند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید