Performancing Metrics

جوکار : مسئولین به طور جدی در مورد حج عمره تجدیدنظر کنند | اتاق خبر
کد خبر: 100570
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1394 - 12:08
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید این موضوع را برای مردم جا بیندازیم و آنها را توجیه کنیم که عمره یک عمل مستحبی است و طبق روایاتی که...
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید این موضوع را برای مردم جا بیندازیم و آنها را توجیه کنیم که عمره یک عمل مستحبی است و طبق روایاتی که داریم اعمال دیگری هم می‌تواند جایگزین این عمل شود.
اتاق نیوز - محمدصالح جوکار درباره برخوردهای عربستان با زائرین ایرانی خاص موضوع تعدی ماموران عربستانی به دو نوجوان هموطن‌مان اظهار کرد: قدر مسلم این اقدامات در آینده شرایط‌تر را سخت‌تر می‌کند و به دنبال این اقدام شنیعی که دو مامور سعودی انجام دادند و بی‌احترامی و رفتاری که خلاف شرع است و حقوق انسانی است و به دنبال آن پرواز را برگرداندند جای تاسف دارد و مسئولین ما باید به طور جدی در مورد این موضوع یعنی حج عمره تجدیدنظر کنند. وی افزود:‌ اگر عربستان بخواهد همین‌طور بی‌احترامی‌ها را نسبت به مردم ما ادامه دهد و نتواند اقدامات مطلوبی را به زائران ارائه بدهد قطعا سازمان حج و زیارت نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد و باید پروازها را تا اطلاع ثانوی لغو کند و این رفتار و عمل و این بهانه‌گیری‌ها و بی‌احترامی‌هایی که در فرودگاه نسبت به زائرین صورت گرفته وضعیت بسیار نامطلوبی است. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید این موضوع را برای مردم جا بیندازیم و آنها را توجیه کنیم که عمره یک عمل مستحبی است و طبق روایاتی که داریم اعمال دیگری هم می‌تواند جایگزین این عمل شود. وقتی می‌توانیم عمل دیگری را جایگزین کنیم چه ضرورتی دارد که در این شرایط حیثیت و آبروی خودمان را اینگونه هزینه کنیم؟ جوکار افزود: بدتر از همه اینها این است که دولت عربستان حتی حاضر به عذرخواهی نیست و این ناشی از ضعف مدیریتی است که در امور حج و زیارت عربستان وجود دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید