Performancing Metrics

رونمایی از نخستین ژورنال مدل موی مردانه بازتاب رسانه ای نداشت | اتاق خبر
کد خبر: 101105
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1394 - 10:10
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه آریشگران مردانه تهران اظهار داشت: مراسم رونمایی از نخستین ژورنال  مدل موی ایرانی که دارای مجوز از وزرات ارشاد است، اواخر سال گذشته انجام شد
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه آریشگران مردانه تهران اظهار داشت: مراسم رونمایی از نخستین ژورنال  مدل موی ایرانی که دارای مجوز از وزرات ارشاد است، اواخر سال گذشته انجام شد و بازتاب رسانه ای نداشت.
مصطفی گواهی در گفت و گو با اتاق نیوز ادامه داد: برخی مسئولان سازمان های مختلف بارها اعلام کرده اند که اتحادیه ها اقدامی در راستای فرهنگ سازی نمی کنند. اما باید عنوان کرد که شرایط اینگونه نیست و اکثر مواقع تریبنی برای انعکاس برنامه های اینچنینی وجود ندارد. وی در تشریح نحوه چاپ این ژورنال اعلام کرد: 217 نفر از آریشگران مردانه تهران آثار خود را برای ما ارسال کردند و از 34 مدل مو انتخاب شده، در نهایت 9 آرایشگر به عنوان برگزیدگان این رقابت انتخاب شدند و 3 نفر تندیس برترین دریافت کردند. رئیس اتحادیه آریشگران مردانه تهران با تأکید بر اینکه این ژورنال بسیار با کیفیت تر از نمونه های خارجی است، تصریح کرد: شاید این ژورنال دارای نقص‌هایی هم باشد، اما سعی داریم تا ایرادات وارد بر آن را رفع کنیم. وی گفت: توزیع ژورنال مدل مو از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و در سال 94  در اختیار تمام اعضای تحت پوشش اتحادیه قرار خواهد گرفت.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید