Performancing Metrics

درگفت و گو با اتاق نیوز مطرح شد: تدوین قوانین سازنده؛در گرو تعامل مطلوب با دولت و مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 101637
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1394 - 14:05
اتاق نیوز - نماینده زنجان دراتاق اصناف کشور اظهار داشت: تعامل سازنده بین اصناف، دولت و مجلس باعث می شود تا در تدوین قوانینی همچون آئین نامه های نظام صنفی بهتر عمل کرد....
اتاق نیوز - نماینده زنجان دراتاق اصناف کشور اظهار داشت: تعامل سازنده بین اصناف، دولت و مجلس باعث می شود تا در تدوین قوانینی همچون آئین نامه های نظام صنفی بهتر عمل کرد.
رحیم حاج نایبی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: اتاق ایران باید تعداد جلسات با نمایندگان اتاق ها را افزایش دهد و از راه کارهای اصولی و تاثیرگذار کارشناسان شهرستان ها در تدوین قوانین صنفی استفاده کند. وی عنوان کرد: به طور مثال همواره اتاق های شهرستان صحبت از واگذاری بازرسی ها به خود اصناف و سپردن نظارت عالیه به دولت را مطرح می کنند که این موضوع هنوز اجرا نشده است و باید شرایطی فراهم شود تا ارتباط با سازمان ها و دستگاه ها زمینه ساز اضافه شدن موارد اینچنینی به قانون شود. بهبود فضای کسب و کار با استفاده از نظرات فعالان بازار  رئیس اتاق اصناف زنجان اصناف را "امین مردم" خواند و گفت: توانمندی اصناف را می توان از جنبه های دیگر مورد بررسی قرار داد به طور مثال به دلیل اینکه فعالان بازار هر صنفی با آشنایی بیشتری با مسائل کسب وکار دارند، می توان از این پتانسیل در تدوین قوانینی که به بهبود فضای کسب وکار کمک می کند، استفاده کرد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید