Performancing Metrics

کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوجه سبز | اتاق خبر
کد خبر: 102421
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1394 - 08:26
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوجه سبز در میادین میوه و تره‌بار، گفت: قیمت هر کیلوگرم موز به حدود ۵۰۰۰ تومان رسید...
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوجه سبز در میادین میوه و تره‌بار، گفت: قیمت هر کیلوگرم موز به حدود ۵۰۰۰ تومان رسیده است.

سید حسین مهاجران با اشاره به کاهش قیمت گوجه سبز در بازار اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم از این محصول با کاهش ۲۰ هزار تومانی به حدود ۳۰ هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه ورود گوجه ساوه و گرمسار علت این کاهش قیمت بوده است، گفت: در ۱۰ تا ۱۵ روز آینده محصول شهریار وارد بازار می‌شود و قیمت این میوه را می‌شکند، ضمن اینکه سال‌های قبل قیمت گوجه‌ سبز پس از عرضه محصول شهریار به زیر ۵ هزارتومان رسید.

مهاجران در مورد احتمال کاهش قیمت چغاله نیز اضافه کرد: تا زمانی‌که چغاله کرج به بازار نیاید قیمت این محصول کاهش نمی‌یابد، ضمن اینکه چغاله کرج طی ۳ الی ۴ روز آینده وارد بازار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت موز، گفت: قیمت این میوه به بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان رسیده که علت آن نیز عرضه کم محصول است.

مهاجران با بیان اینکه درحال حاضر فصل میوه‌های تابستانی به پایان رسیده و میوه‌های تابستانی نیز هنوز وارد بازار نشده‌اند، افزود: هم اکنون میوه‌هایی مانند سیب، موز و خیار سبد میوه‌‌‌ای مجالس را پر می‌کنند که همین مساله نیز در افزایش قیمت میوه‌های مذکور موثر است.

وی ادامه داد: قیمت سیب زرد با کیفیت مقداری افزایش یافته و به حدود ۵۰۰۰ تومان رسیده است.

مهاجران در مورد زمان عرضه میوه‌های تابستانی به بازار نیز اظهارداشت: حدود ۱۰ روز آینده گوجه سبز شهریار، ۱۲ روز دیگر زردآلوی کاشان و شیراز وارد بازار می‌شوند، ضمن اینکه گیلاس تلخک حدودا طی ۱۰ روز آینده به بازار خواهد آمد.

منبع: مهر

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید