Performancing Metrics

درجه بندی نانوایی ها و ستاره دار شدن رستوران ها در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 102562
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1394 - 10:55
اتاق نیوز - معاون فنی بهداشت مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده است که نانوایی ها و رستوران های تهران درجه بندی خواهد شد....
اتاق نیوز - معاون فنی بهداشت مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده است که نانوایی ها و رستوران های تهران درجه بندی خواهد شد.
به گزارش اتاق نیوز، محسن فرهادی با اعلام این مطلب عنوان کرده است که رتبه بندی رستوران ها از طریق سامانه 1490 صورت خواهد گرفت و در شروع کار و به صورت پایلوت، رستوران های نمونه سه سیب سلامت، رتبه پایین تر دو سیب و به واحدهای دارای رتبه کمتر، یک سیب تعلق می گیرد.

این مقام مسئول اعلام کرد: رتبه‌بندی‌ درصنوف نانوایی‌ و اغذیه‌فروشی‌ هم انجام خواهد شد و مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت از طریق برداشت نمونه های غذا و انجام آزمایش های لازم، کیفیت غذاها را خواهد سنجید.

لازم به ذکر است پیش از رئیس اتحادیه رستوران داران تهران اعلام کرده بود که رستوران ها بر اساس نوع خدمات و کیفیت غذا رتبه بندی خواهند شد اما همچنان این برنامه عملیاتی نشد تا وزارت بهداشت از لحاظ رعایت اصول بهداشتی، رستوارن ها را درجه بندی کند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید