Performancing Metrics

جعفری: باید بنیه دفاعی‌مان را تقویت کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 102687
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1394 - 14:19
یک نماینده اصول‌گرای مجلس بر تقویت بنیه دفاعی کشورمان و تلاش در این زمینه تأکید کرد و گفت: باید برای حفظ عزت و دینمان تلاش کنیم و دشمن با این شرایط در مقابل ما قرار دا
یک نماینده اصول‌گرای مجلس بر تقویت بنیه دفاعی کشورمان و تلاش در این زمینه تأکید کرد و گفت: باید برای حفظ عزت و دینمان تلاش کنیم و دشمن با این شرایط در مقابل ما قرار دارد و ما باید در برابر او ایستادگی کنیم.
قاسم جعفری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: ماهیت انقلاب ما ماهیت ظلم‌ ستیزی است و دنیای استکبار در هیچ جا و هیچ شرایطی با ما کنار نمی‌آید. این نماینده اصول‌گرای مجلس با تأکید بر این‌که باید بنیه دفاعی‌مان را تقویت کنیم، اظهار کرد: کشوری که توانمندی بالایی داشته باشد مانند کالای باقیمت است که دشمنان زیادی نیز دارد. اما ما باید برای حراست از تمدن و منابع کشورمان برای عزت و دینمان تلاش کرده و در هر شرایطی در مقابل دشمن بایستیم. نماینده مردم بروجرد در مجلس همچنین اظهار کرد: اگر به تاریخ هم نگاه کنیم اسلام هیچ وقت آغاز کننده جنگ نبوده است. لذا ما هم هیچ وقت طمعی به جایی نداشته‌ایم و تنها از خودمان دفاع می‌کنیم. جعفری تصریح کرد: مبنای دینی ما این است که نه به کسی ظلم کنیم و نه ظلم بپذیریم و این همان چیزی است که مبنای انقلاب اسلامی هم است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید