Performancing Metrics

یارانه اقشار پردرآمد به نفع اقشار کم درآمد و تولید حذف شود | اتاق خبر
کد خبر: 103053
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1394 - 14:40
رئیس اتاق اصناف دماوند با بیان اینکه یارانه افراد پردرآمد باید به نفع اقشار کم درآمد و بخش تولید حذف شود، گفت: اصناف تلاش می‌کنند بارعایت انصاف میان خود و دولت و ملت

رئیس اتاق اصناف دماوند با بیان اینکه یارانه افراد پردرآمد باید به نفع اقشار کم درآمد و بخش تولید حذف شود، گفت: اصناف تلاش می‌کنند بارعایت انصاف میان خود و دولت و ملت همدلی و همزبانی ایجاد کنند و متقابلا از دولت انتظار همدلی دارد.

علیرضا خواجه‌ای اظهار کرد: اصناف به عنوان قشری که بین دولت و ملت قرار دارند، قطعا در سال 94 که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده است وظیفه سنگینی دارند.

وی گفت: از زمانی که امور اصناف به خودشان واگذار شده است، تلاش شده تا بیشتر از گذشته در انجام کارها دقت داشته باشند، گفت: اصناف در همه مراحل که دولت نیاز به کمک او داشته با تمام نیرو وارد میدان شده است، در مراحلی مثل اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها اصناف بسیار قوی عمل کردند، در تنظیم بازار شب عید و دیگر مناسبت‌هایی مثل رمضان شب یلدا، محرم و صفر، اصناف کمک زیادی به دولت کرد.

رئیس اتاق اصناف دماوند با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب در پیام نوروزی 94 بر اعتماد متقابل مردم و نظام بیانگر ضرورت وجود رابطه تنگاتنگ بین اقشار مختلف جامعه و دولت است، ادامه داد: هر دولتی که بخواهد در رسیدن به اهدافش موفق باشد باید با ملتش همدل و همزبان باشد.

خواجه‌ای افزود: اصناف به عنوان بخش بزرگی از جامعه ایران تلاش می‌کنند با ارائه خدمات مطلوب مصرف‌کننده را راضی نگه دارند.

وی گفت: نمایندگان صنفی هم نماینده مردم هستد و هم نماینده واحدهای صنفی که به آنها رای دادند بنابراین تلاش می‌کنند با رعایت انصاف همدلی و همزبانی را بین مردم و اصناف ایجاد کنند.

خواجه‌ای همچنین در پاسخ به سوالی در مورد حذف یارانه پر‌درآمدها، گفت: حذف یارانه پر درآمدها کار اصولی است، با حذف یارانه اقشار پردرآمد دولت امکان افزایش یارانه اقشار کم درآمد و پرداخت یارانه بخش تولید را خواهد داشت و این کار موجب می‌شود سطح زندگی و قدرت خرید افراد کم درآمد بهبود پیدا کند و فقر و به دنبال آن معضلات اجتماعی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: پرداخت یارانه تولید کمک بزرگی به تولیدکننده و اقتصاد کشور خواهد بود، جان گرفتن تولید مساوی با اشتغالزایی و درآمدزایی است.

منبع: اتاق اصناف ایران

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید