Performancing Metrics

اعتراض به تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور | اتاق خبر
کد خبر: 104101
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1394 - 12:24
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی، نسبت به تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور  انتقاد کرد....

اتاق نیوز - رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی، نسبت به تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور  انتقاد کرد.

علی‌اکبر ایلخانی با اعلام خبر تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور تاکید کرد: صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی از چندین رسته شغلی تشکیل شده است که در میان آنها رسته مرتبط با خدمات آسانسور با ۳۰۰ عضو یکی از رسته‌های فعال در این اتحادیه به شمار می‌رود؛ لذا امید داریم با تشکیل اتحادیه کشوری و انتقال اعضای این رسته، اتحادیه ما را در خطر انحلال قرار ندهند.

وی با بیان این مطلب که سیاست وزیرصنعت، معدن و تجارت در ادغام است، نه در تفکیک تصریح کرد: خواسته ما از مسئولین محترم اتاق اصناف این است که با پیگیری موضوع مذکور از تفکیک وانحلال این اتحادیه جلوگیری کنند.

ایلخانی در خصوص معضلات مرتبط با مالیات بر ارزش افزوده تشریح کرد: با توجه به این که صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترو‌مکانیکی یک صنف تولیدی- خدماتی است از دولت خواستاریم تا اعضای آن را زیر چتر حمایت خود بگیرند و با قایل شدن تخفیف در مالیات بر ارزش افزوده صنف را از انحطاط برهانند.

وی واردات کالاهای چینی را یکی از بزرگترین مشکلات مبتلابه صنف خود عنوان کرد و افزود: متاسفانه ورود کالاهایی نظیر کلاه ایمنی از کشور چین فضا را برای مانور تولیدات داخلی سخت‌تر از پیش کرده است؛ چرا که هزینه کمرشکن مالیات و تولید بدون هیچ‌گونه سوبسید از سوی دولت توان رقابت را از تولیدکننده داخلی می گیرد که این موضوع بیش از پیش به از بین رفتن تولیدی‌های این صنف دامن می زند.

وی بااشاره به اهمیت استفاده از آسانسور ایمن گفت: متاسفانه با استفاده از آسانسور چینی به دیلیل اینکه خدمات پس از فروش ندارند وهمچنین کیفیت این کالاها بسیار پایین است شاهد بروز حوادث زیاد وحتی مرگ ومیر مردم هستیم اما با شرایطی که در حال وقوع است نسبت به تشدید شرایطی خطرناک استفاده از کالاهای چینی وبی توجهی به واحدهای صنفی دارای مجوز هشدار می دهیم.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید