Performancing Metrics

صدور 20 هزار پیش فاکتور خرید در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی | اتاق خبر
کد خبر: 104669
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1394 - 11:55
دبیر اجرایی سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از صدور 20 هزار پیش فاکتور در این دوره از نمایشگاه خبر داد که بالغ بر هزار میلیارد تومان است....
دبیر اجرایی سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از صدور 20 هزار پیش فاکتور در این دوره از نمایشگاه خبر داد که بالغ بر هزار میلیارد تومان است.
اتاق نیوز - مهندس رضا اسدی‌فرد در پایان سومین نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل با تاکید بر این که این حجم صدور پیش فاکتور قطعی نیست، اظهار داشت: برخی از شرکتهای بازدید کننده از نمایشگاه چندین پیش فاکتور دریافت کردند تا پس از نمایشگاه بتوانند قدرت انتخاب بر اساس میزان اعتبارات خود داشته باشند. وی در عین حال با تاکید بر این که برای شرکتهای متقاضی خرید تجهیزات مهلت مشخصی تعیین شده است، تصریح کرد: ما به خریداران اعلام کردیم که یک ماه فرصت دارند تا تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب و قطعی کنند. دبیر اجرایی سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل با اشاره به حضور تیم‌هایی از کشورهای دیگر از این نمایشگاه گفت: در این دوره، گروه هایی از کشورهای عراق، عمان، آلمان، هند و روسیه هم از این نمایشگاه بازدید کردند. وی با تاکید بر این که در این دوره از این نمایشگاه ایجاد زمینه‌هایی برای صادرات تجهیزات آزمایشگاهی دنبال شد، ادامه داد: در این راستا در کنار برگزاری این نمایشگاه کریدور صادراتی به منظور خدمات و حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکتهای دانش بنیان راه‌اندازی کردیم. اسدی فرد، تقویت بخش خصوصی از طریق خدمات لیزینگ را از دیگر برنامه‌های این دور از نمایشگاه ذکر کرد و گفت: در سال گذشته عملکرد بخش خصوصی برای خرید تجهیزات بسیار ضعیف بود از این رو با حمایت 8 درصدی اعلام شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی امیدواریم تا گام موثری در جهت تقویت بخش خصوصی برداشته شده باشد. وی ادامه داد: تاکنون حدود 20 میلیارد تومان تقاضای دریافت وام لیزینگ ارائه شده است ولی این عدد هنوز قطعی نیست. دبیر برگزاری سومین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاه ساخت داخل به برنامه‌های معاونت علمی برای صادرات محصولات دانش بنیان اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از این حمایت‌ها به منظور آماده سازی طرح‌های صنعتی، تولید کاتالوگ و سایت حرفه‌ای و همچنین دریافت استاندارد اروپا می‌شود و بخش دیگر از حمایت‌ها در قالب وام‌های بلاعوض اعطا می‌شود. وی حمایت از شرکتهای دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی را از دیگر حمایتهای این معاونت نام برد و ادامه داد:‌ در این راستا در سال گذشته شرکتهای دانش بنیان در دو نمایشگاه بین‌الملل بغداد و عرب‌لب حضور یافتند. به گفته اسدی فرد، کاهش هزینه‌ها و ریسک‌ها برای شرکتهای دانش بنیان از دیگر حمایتهای معاونت علمی برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان است. سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل که از روز جمعه 4 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده بود روز دوشنبه پایان یافت. در این نمایشگاه بیش از هفت هزار تجهیز و مواد آزمایشگاهی تایید شده عرضه شد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید