Performancing Metrics

کاهش تقاضا مرغ را 4 کیلویی کرد/ هر کیلوگرم گوشت مرغ 4700 تومان شد | اتاق خبر
کد خبر: 104777
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1394 - 14:44
رییس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان مرغداران گوشتی ایران از افت مجدد قیمت هر کیلوگرم مرغ به 4700 تومان در میدان بهمن خبر داد و گفت: کاهش تقاضا و افت قیمت موجب افزایش وزن مرغ
رییس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان مرغداران گوشتی ایران از افت مجدد قیمت هر کیلوگرم مرغ به 4700 تومان در میدان بهمن خبر داد و گفت: کاهش تقاضا و افت قیمت موجب افزایش وزن مرغ به بالای 4 کیلوگرم در واحدهای تولیدی شده است.
ایرنا- محمد یوسفی افزود: طی دو روز گذشته به طور مجدد قیمت هر کیلوگرم مرغ در میدان بهمن به طور متغیر به 4 هزار و 700 تا 5 هزار تومان رسید؛ به طوری که امروز هر کیلوگرم گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار با نرخ 5 هزار و 240 تومان عرضه شد. وی اظهار داشت: این درحالی است که امروز هر کیلوگرم مرغ زنده با قیمت 3500 تومان درمحل مرغداری های کشور به فروش رسید. یوسفی پیش‌بینی کرد: روند کاهشی نرخ مرغ زنده در کشور تا آستانه ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد و پس از آن به دلیل افزایش تقاضا بازار گوشت مرغ کمی متعادل شود. وی با تاکید بر اینکه مصرف مرغ با وزن پایین بین 1500 تا 1900 گرم باید در کشور فرهنگ‌سازی شود، گفت: در حالی که سلیقه مردم ما در خرید گوشت مرغ حدود 2 تا 2.5 کیلوگرم است و مرغ با وزن پایین را نمی‌پسندند. به گفته یوسفی، متاسفانه هم‌اکنون به دلیل کاهش تقاضا در بازار و انباشت مرغ در واحدهای مرغداری کشور، وزن هر کیلوگرم مرغ به بالای 4 کیلوگرم رسیده که مرغداران را با مشکلات نگهداری و عرضه این محصول مواجه کرده است.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید