Performancing Metrics

بازنگری در قانون بیمه شخص ثالث | اتاق خبر
کد خبر: 104999
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1394 - 16:30
اتاق نیوز: بازنگری قانون بیمه شخص ثالث به پیشنهاد شرکت های بیمه ای و با هدف افزایش خدمات به بیمه شدگان و جلوگیری از ورشکستگی شرکتهای بیمه انجام می شود ....
اتاق نیوز: بازنگری قانون بیمه شخص ثالث به پیشنهاد شرکت های بیمه ای و با هدف افزایش خدمات به بیمه شدگان و جلوگیری از ورشکستگی شرکتهای بیمه انجام می شود .
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا در حاشیه اولین همایش ملی بازاریابی خدمات با تاکید بر چالش ها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه در دانشگاه سمنان در جمع خبرنگاران با یادآوری بررسی قانون جدید بیمه شخص ثالث در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : بازنگری قانون بیمه شخص ثالث به پیشنهاد شرکت های بیمه ای و با هدف افزایش خدمات به بیمه شدگان و جلوگیری از ورشکستگی شرکتهای بیمه انجام می شود . ابراهیم کاردگر تعیین محدوده قیمت کارشناسی بیمه شخص ثالث را از خواسته های شرکت های بیمه گذار در قانون جدید بیمه شخص ثالث عنوان کرد و گفت : در این قانون هم سقف و هم کف قرارداد بیمه ای شخص ثالث تعیین می‌شود تا بیمه شونده و بیمه گذار هیچ یک متضرر نشوند . مدیرعامل شرکت بیمه دانا هم از پیگیری مدیران صنعت بیمه برای تصویب اعطای تخفیف بیمه نامه ثالث به افراد بجای خودرو در مجلس شورای اسلامی خبر داد . کاردگر تاکید کرد: این روش ساختار مناسبی در صنعت بیمه است که مبنای رفتار بیمه گران رفتار بیمه گذار باشد . وی با اشاره به لزوم تلاش دولت و شرکت بیمه ایران بعنوان تنها شرکت بیمه دولتی برای کاهش سهم دولت در این صنعت افزود : مقرر شده با کاهش سهم دولت از بیمه نامه های صادره بسیاری از امور بیمه دستگاههای دولتی با مشارکت شرکتهای بیمه خصوصی انجام شود .
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید