Performancing Metrics

سودانی : اعتکاف حرکتی خودجوش و مستقل است | اتاق خبر
کد خبر: 105133
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1394 - 08:58
یک عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی بر حمایت مالی و معنوی از مراسم اعتکاف در راستای گسترش این فرهنگ و نهادینه کردن آن تاکید کرد....
یک عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی بر حمایت مالی و معنوی از مراسم اعتکاف در راستای گسترش این فرهنگ و نهادینه کردن آن تاکید کرد.
اتاق نیوز - ناصر سودانی با تاکید بر این‌که «برنامه‌هایی مانند اعتکاف از سوی مجلس شورای اسلامی مورد تایید است»، گفت: این اجازه به وزارت ارشاد، سازمان اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای مربوطه داده شده که از بودجه‌هایی که در اختیار دارند به معتکفان مدد برسانند. وی با بیان این‌که «این حرکت خودجوش از جهت مالی و اقتصادی خودکفا می‌باشد»، افزود: اما هر چه پشتیبانی‌های مالی و معنوی بیشتری صورت گیرد در گسترش این فرهنگ و نهادینه کردن آن می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد. وی اظهار کرد: ما حتی در ردیف بودجه برخی از دستگاه‌ها لحاظ کرده‌ایم که برای فعالیت‌های فرهنگی در مراکز فرهنگی کانون‌های مساجد و سازمان‌های ذیربط اعتباراتی را برای توسعه این فعالیت‌ها در نظر گیرند. این عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس خاطرنشان کرد: اعتکاف اندیشه‌ها را بارور و نفوس را تهذیب می‌کند و مسلما این برنامه معنوی که در چند سال اخیر در ایران به صورت یک سنت حسنه فراگیر در مساجد شهرها و روستاها وسعت یافته حرکت فرهنگی عمیقی در اعتلای روح و روان است.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید