Performancing Metrics

اولویت‌های پژوهشی معاونت امور زنان نهایی شد | اتاق خبر
کد خبر: 105383
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1394 - 09:47
معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی، گفت: در این راستا اولویت‌های پژوهشی معاونت در 22 محور نهایی شده ...
معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی، گفت: در این راستا اولویت‌های پژوهشی معاونت در 22 محور نهایی شده است که از جمله این محورها می‌توان به خانواده و سلامت اشاره کرد.
اتاق نیوز - سوسن باستانی افزود: یکی از مشکلات ما ثبت نشدن اولویت‌های پژوهشی معاونت امور زنان در سامانه عتف(علوم،تحقیقات و فناوری) بود و سال گذشته در زمینه پژوهش با مشکلاتی مواجه بودیم. بنابراین با تشکیل شورای پژوهشی، اولویت‌ها را دسته‌بندی و برای وزارت علوم ارسال کردیم تا در سامانه «عتف» قرار بگیرد. وی در ادامه گفت: آیین‌نامه شورای پژوهشی معاونت امور زنان و خانواده نهایی و اعضای آن مشخص شده است. همچنین جلسات اولیه این شورا تشکیل شده و قرار است با توجه به موضوعاتی که در این شورا مطرح می‌شود چند نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها را برای حضور در شورا دعوت کنیم. وی یادآور شد: ابتدا باید فهرست اولویت‌های پژوهشی در سامانه «عتف» ثبت شود تا بتوانیم جلسات را به صورت رسمی تشکیل دهیم. باستانی در پایان با بیان اینکه یکی از انتقادات مطرح شده به معاونت امور زنان درباره چگونگی بهره‌گیری از نظر متخصصان برای برنامه‌ریزی بود، اظهارکرد: ما تلاش کرده‌ایم تا فعالیت‌های خود را به انجمن‌های علمی واگذار و از دیدگاه‌های آنان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید