Performancing Metrics

خاموشی: مشارکت برای اسم و رسم نباشد | اتاق خبر
کد خبر: 1062
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1390 - 08:37

 علینقی خاموشی  که سالها بر صندلی ریاست اتاق ایران تکیه زده بود اینبار نیز برای اعلام کاندیداتوری خود گوی سبقت را ربود و اولین چهره ای بود که آمادگی قطعی اش را برای نامزدی ریاست اتاق ایران اعلام کرد وی حتی برخلاف سالهای قبل برنامه ای را هم برای  ریاستش ارائه داده است.

خاموشی از اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران و از فعالان مطرح اقتصادی کشور  با اشاره به این که تشکل ها  به لحاظ قانونی نمی توانند  عضو هیات رییسه باشند ؛ تصریح کرد: طبق قانون  کسانی می توانند  عضو هیات رییسه اتاق ایران شوند که انتخاب شده و عضو هیات نمایندگان اتاق ایران باشند  در نتیجه اعضای تشکل ها  نمی توانند در هیات رییسه اتاق سهمی داشته باشند اما چنانچه عضوی از آنان در بین هیات نمایندگان اتاقها راه یافته باشد به مانند سایرین از حق کاندید شدن برخوردار خواهد بود.

وی در خصوص مشارکت تشکلها در انتخابات هیات رییسه اتاق ایران اظهار نظری نکرد  و درباره  حضور کاندیداهای بسیار برای هیات رییسه اتاق ایران اظهار داشت: چنانچه مشارکت حقیقی باشد و نه برای اسم و رسم ،این حضور خوب است  .

خاموشی افزود: در نهایت کسانی باید انتخاب شوند که  در خدمت اتاق باشند. این که بعضی از هیات رییسه اتاق شهرستان ها  به هیات رییسه اتاق ایران  بیایند  قاعدتا مشکل ساز خواهد شد چرا که  با فعالیت های کاری و شخصی اشان در تضاد است البته این که هفته ایی چند بار درتهران حضور یابند مانع از انجام کارهای شهرستان و شخصی اشان می شود و از طرف دیگر کارایی لازم را برای هیات رییسه اتاق از دست می دهند. البته حضور افراد از اتاق های شهرستان در اتاق ایران مغایر با قانون نیست  و نمی توان جلوی این کار را گرفت.

 انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید