Performancing Metrics

دولت تصمیمی برای تغییرات در سطح کابینه ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 107676
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1394 - 12:37
رئیس دفتر رئیس جمهور از تدوین طرحی برای هدایت منابع مالی خارجی به بخش تولید خبر داد و گفت:دولت تصمیمی برای تغییرات در سطح کابینه نخواهد داشت....
رئیس دفتر رئیس جمهور از تدوین طرحی برای هدایت منابع مالی خارجی به بخش تولید خبر داد و گفت:دولت تصمیمی برای تغییرات در سطح کابینه نخواهد داشت.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر، محمد نهاوندیان در حاشیه همایش همدلی و همزبانی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور هیات‌ها و شرکت‌های آمریکایی برای مذاکره با طرف‌های ایرانی گفت: همین که شرکت‌های بزرگ جهانی اعم از اروپایی، آمریکایی یا آسیایی احساس نزدیک به یقین شان، این شده است که برای حضور در اقتصاد ایران باید به تحریم‌های خودساخته بی‌اعتنایی کنند، نشان از قوت اقتصاد ایران و نتیجه دادن مقاومت مردم دارد. رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سئوال مهر افزود: طبعا اقتصاد ایران اولویت‌ها و اهداف خود را دارد که برای تحقق اولویت‌ها و اهداف از هر امکانی که در دسترس باشد، استفاده می کند. وی تصریح کرد: البته حضور این شرکت‌ها شرایطی دارد که باید براساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد. به اعتقاد نهاوندیان، در مرحله ای که عصر شکست تحریم‌ها بر علیه ایران است،باید از تمامی امکاناتی که می‌تواند در تحریم شکنی کمک کند،استفاده کرد؛ لیکن باید هوشمندانه و هوشیارانه شرایط را به سمتی پیش برد که این منابع جدید به سمت تولید و اشتغال و افزایش توان تولیدی هدایت شوند. نهاوندیان از تدوین استراتژی برای هدایت هوشمندانه منافع جدید خارجی به بخش تولید و اشتغال کشور خبر داد. رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سئوال دیگر مهر مبنی بر تغییرات مدیریتی جدید در سطح کابینه دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: هیچ تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است بلکه آنچه گفته شد درخصوص ارزیابی عملکرد وزرا یک فرآیند طبیعی و عادی ارزیابی‌ها است که لازمه تدبیر و امید به شمار می رود که در هر گام ارزیابی‌های لازم را صورت دهد اما تغییرات مدیریتی در دستور کار نیست.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید