Performancing Metrics

گزارش بورسی فطانت به مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 107765
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1394 - 14:53
اتاق نیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در دیدار با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به تحلیل مهمترین دلایل نوسانات بازار سرمایه پرداخت و زمینه بازگشت رونق به بورس را اعلا...
اتاق نیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در دیدار با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به تحلیل مهمترین دلایل نوسانات بازار سرمایه پرداخت و زمینه بازگشت رونق به بورس را اعلام کرد.
  محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در مجلس شورای اسلامی با محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس دیدار و گفتگو کرد.   در این دیدار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت بازار سرمایه به تحلیل مهمترین دلایل نوسانات این بازار پرداخت.   فطانت، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی بازارسرمایه را مورد ارزیابی قرارداد و گفت: بررسی و رسیدگی به مشکلات و موانع موجود بر سر راه صنایع برتر بورسی برای حل معضلات، زمینه‌ای مناسب برای بازگشت رونق به بازار سرمایه است.   رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خاتمه تداوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های کمیسیون‌های تخصصی قوه مقننه را در تحکیم و ارتقای هرچه بیشتر بازار سرمایه کشور را حائز اهمیت برشمرد.   رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی هم ضمن مهم توصیف کردن نقش و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد ملی بر آمادگی کمیسیون اصل نود مجلس جهت انجام اقدامات حمایتی در راستای رفع مشکلات این بازار تاکید کرد.   محمدعلی پورمختار استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود مجلس برای جلب همکاری دستگاه‌ها به منظور رفع مشکلات و ابهامات پیش روی صنایع مهم کشور مورد تاکید قرار داد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید