Performancing Metrics

نصب دستگاه‌های GPS به‌روی سرویس مدارس | اتاق خبر
کد خبر: 107915
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1394 - 07:21
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از توسعه کنترل هوشمند، نصب دستگاه‌های GPS به‌روی سرویس مدارس خبر داد و گفت: همچنین با راه‌اندازی سیستم‌های ارسال پی...
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از توسعه کنترل هوشمند، نصب دستگاه‌های GPS به‌روی سرویس مدارس خبر داد و گفت: همچنین با راه‌اندازی سیستم‌های ارسال پیامک به والدین آنها از نزدیک شدن سرویس به درب منازل آگاه می‌شوند.
اتاق نیوز - علی اصغر احمدی افزود: انجمن‌های اولیاء و مربیان برنامه‌ریزی برخی امور مدارس از جمله سرویس، دریافتی‌ها و پرداختی‌ها و آموزش را برعهده دارند. وی درباره نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو گفت: این نرخ از هر استانی به استان دیگر بر حسب مواردی چون مسافت، نوع اتومبیل و ... متفاوت است. معمولا هر ساله این نرخ در شهریور ماه با مشارکت تاکسیرانی مشخص می‌شد اما در تلاشیم نرخ‌ها را امسال زودتر تعیین و اعلام کنیم. مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره امنیت سرویس مدارس نیز اظهار کرد: چند اقدام در این خصوص انجام می‌دهیم، نخست آنکه ساماندهی تاکسی ها در قالب شرکت‌ها انجام می‌شود و رانندگان تحت آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند. احمدی افزود:‌ سال گذشته تاکسیرانی در برخی مناطق نسبت به کنترل هوشمند و استفاده سرویس‌ها از جی.پی اس اقدام کرده بود و رانندگان با استفاده از سیستمی به اولیاء، رسیدن به نزدیکی منزل و همچنین رساندن فرزندشان به مدرسه را به صورت پیامک اطلاع می‌داد که بنا داریم این سیستم‌ها و کنترل هوشمند را امسال توسعه دهیم. وی افزود: این هوشمندسازی برای سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی انجام می‌شود. مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی نیز بر سرویس مدارس نظارت دارد عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی بر اتومبیل‌ها و رعایت قوانین و مقررات در سطح شهر نظارت دارد، اما این نظارت نسبت به سرویس‌های مدارس شدیدتر است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید