Performancing Metrics

بر سر 15 ریال جوانی به ضرب مشت به قتل رسید | اتاق خبر
کد خبر: 108744
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1394 - 10:01
سردسته سارقان مسلح بانک صادرات که تیر خورده بود ساعت 18 و 30 دقیقه دیروز هنگامی که خواهرش در کنار بستر او بود، درگذشت....

سردسته سارقان مسلح بانک صادرات که تیر خورده بود ساعت 18 و 30 دقیقه دیروز هنگامی که خواهرش در کنار بستر او بود، درگذشت.

اتاق نیوز - همان طور که چندی پیش اطلاع دادیم پس از تعقیب های مداوم کلانتری بخش 13 و اداره پلیس تهران بالاخره ماموران پلیس موفق به کشف و دستگیری باند مجهز سارقان بانک صادرات و معادن شدند.

سارقان مسلح که در چنگال ماموران افتاده بودند به مقاومت با ماموران پرداختند و طی زد و خورد و تیراندازی که در همان روز به انتشار خبر مفصل آن اقدام کردیم ، یکی از آنها مورد اصابت گلوله واقع شد و پس از مجروح شدن به بیمارستان سینا منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

این باند به تمامی تجهیزات از قبیل نقاب، اسلحه و تعدادی کارد و وسایلی دیگر مجهز بودند، به سرقت و دزدی می پرداختند. محمود، مغز متفکر باند و کیومرث برادر شاپور با قرار بازپرس زندانی شدند. شاپور که بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و روز بعد باتوجه به بهبود حال او از طرف بیمارستان به بازپرس مربوطه اطلاع داده شد که می تواند در بیمارستان حضور یافته و از شاپور بازجویی کند.

شاپور در جواب بازپرس گفت: آقا اول دستور بفرمایید به من چلو کباب بدهند که خیلی گرسنه ام بعد هر چه بخواهید خواهم گفت. شاپور سپس ضمن تشریح عملیات خود گفت: من بر حسب اتفاق با محمود در کافه ای آشنا شدم او با چرب زبانی ما را فریب داد تا باندی تشکیل دادیم. ما پس از تهیه وسایل کار از قبیل نقاب، اسلحه و غیره پس از یک جلسه مشاوره به بانک تهران نو دستبرد زدیم. او به بازپرس گفت: من از خودم تعریف نمی کنم، ولی در تیراندازی و کشتی ورزیدگی دارم.

حال شاپور رو به بهبودی می رفت تا این که از روز پیش مجددا سلامت خود را از دست داد. بازپرس پس از مشورت با دکتر معالج باتوجه به وخامت حال او اجازه داد خواهرش برای آخرین بار از برادرش دیدن کند. در همین ملاقات بود که شاپور درگذشت. او درحالی که خواهرش کنار تخت او نشسته و می گریست، گفت: من خواهم مرد ولی خوشوقتم که تو را دیدم و لحظه ای بعد چشمان خود را روی هم گذارد و درگذشت.

بر سر 15 ریال جوانی به ضرب مشت به قتل رسید

جوان 28 ساله ای به نام عشقعلی در خیابان خزانه فرح آباد بر سر 15 ریال به ضرب مشت رفیق 30 ساله خود کشته شد.

ساعت 15 و 30 دقیقه دیروز جوانی که لباسش خاک آلود بود در حالی که دو دست خود را روی شکم گذاشته و از درد می نالید وارد پاسگاه ژاندارمری فرح آباد شد. او قبل از این که کلمه ای از دهانش خارج شود در اطاق رئیس پاسگاه به زمین افتاد، ماموران بلافاصله او را به بیمارستان امدادی منتقل کردند.

ضارب به دام افتاد

چند دقیقه بعد عده زیادی از اهالی خیابان خزانه فرح آباد به پاسگاه آمدند و اظهار داشتند که نزاعی رخ داد و عشقعلی مضروب شد.

مردم اسمعیل را ضارب معرفی کردند و گفتند اسمعیل از عشقعلی 15 ریال پول طلب داشت، هنگامی که عشقعلی جلو قهوه خانه نشسته بود، اسمعیل نزد او آمد و گفت پول مرا بده او از دادن 15 ریال خودداری کرد. در این بین مشاجره لفظی بین آنها در گرفت و کار به زد و خورد کشید، ماموران اسمعیل را دستگیر کردند.

مضروب مرد

اسمعیل که انگشت کوچک دست چپش مجروح شده بود در بازجویی اظهار داشت: من عشقعلی را نزدم، از خیابان خزانه عبور می کردم، دیدم دعوا شده و عده ای به هم ریخته اند، جلو رفتم دیدم عشقعلی چاقو به دست دارد و می خواهد اسعد را به زمین بزند، من چاقو را از دست او گرفتم که انگشت و دستم مجروح شد. در موقعی که از ضارب بازجویی می شد از بیمارستان اطلاع دادند که عشقعلی در بیمارستان فوت کرده است.

خونریزی مغزی او را کشت

جنازه عشقعلی به اداره پزشکی قانونی منتقل شد و مورد معاینه قرار گرفت، علت مرگ خونریزی مغزی تشخیص داده شد گفته می شود که اسمعیل با مشت ضربه ای به گیجگاه او وارد کرده که منجر به مرگ او شده است.

برادر مقتول گفت

برادر عشقعلی در حالی که ناراحت به نظر می رسد به خبرنگار ما اظهار کرد من دیروز (جمعه) تعطیل بودم. ساعت 3 و 30 دقیقه در خانه به من اطلاع دادند که برادرت با اسمعیل نزاع کرده و او را به بیمارستان برده اند، وقتی از خانه بیرون آمدم یکی از دوستانم رسید و گفت من بیمارستان بودم عشقعلی گفت به برادرم بگو برود اسمعیل را تعقیب کند، قبل از این که نزد من بیاید اسمعیل را تحویل ماموران بدهد. برادر عشقعلی گفت وقتی به پاسگاه رفتم اسمعیل را دستگیر کرده بودند، در آنجا اطلاع یافتم که برادرم مرده است.

در دادسرا

ماموران پرونده ای بر اساس اظهارات شهود و اهالی محل تنظیم کردند و اسمعیل را به اتهام قتل غیر عمد به دادسرا فرستادند. بازپرس مربوطه پس از رسیدگی اسمعیل را با قرار لازم به زندان فرستاد. متهم سابقه دار است و سال پیش به اتهام نزاع 3 ماه زندانی شده بود.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید