Performancing Metrics

اوباما : تضمین نمی‌دهم با ایران به توافق برسیم | اتاق خبر
کد خبر: 108771
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1394 - 11:29
اوباما با ادعای اینکه هنوز همه گزینه‌ها در مورد برنامه هسته‌ای ایران بر روی میز است، گفت: نمی‌توانم تضمین دهم که با ایران به توافق نهایی خواهم رسید....
اوباما با ادعای اینکه هنوز همه گزینه‌ها در مورد برنامه هسته‌ای ایران بر روی میز است، گفت: نمی‌توانم تضمین دهم که با ایران به توافق نهایی خواهم رسید.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از آسوشیتدپرس، باراک اوباما ، رییس‌جمهور آمریکا با حضور در کنیسه اسرائیلی آداس در واشنگتن بار دیگر بر تعهد آمریکا برای حفظ امنیت مردم اسرائیل در مورد مسائلی همچون برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد. کنیسه آداس بزرگ‌ترین کنیسه حزب راست اسرائیل در آمریکا است. اوباما در بخشی از سخنان خود در مورد برنامه هسته‌ای ایران، اظهار کرد: ایران نباید هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی اجازه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را داشته باشد و من قول می‌دهم که توافق بد با تهران را نپذیرم. رییس‌جمهور آمریکا افزود: من نمی‌توانم هم‌اکنون تضمین دهم که یک توافق نهایی به دست خواهد آمد و تاکید می‌کنم که همه گزینه‌ها روی میز هستند. اظهارات شب گذشته باراک اوباما در مورد توافق هسته‌ای با ایران در جمع یهودیان مقیم واشنگتن در کنیسه آداس در حالی مطرح شده که او پیشتر در مصاحبه با یک روزنامه‌نگار آمریکایی اعلام کرد بود که او برای دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران انگیزه‌های شخصی دارد و اگر ایران بمب اتمی بسازد نام من بر روی آن خواهد بود. هم‌اکنون اوباما تلاش دارد تا حمایت یهودیان و صهیونیست‌های آمریکایی را برای دستیابی به یک توافق هسته‌ای با ایران تا پیش از 30 ژوئن جلب کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید