Performancing Metrics

محسن رضایی : آمریکا خواب‌هایی برای امنیت ملی ما دیده است | اتاق خبر
کد خبر: 108835
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1394 - 18:22
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به عنوان یک رزمنده اسلام به همه پاسداران، ‌بسیجیان و همه رزمندگان جبهه اسلامی می‌گویم که آمادگی کاملی داشته باشید. این بار باید بگ...
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به عنوان یک رزمنده اسلام به همه پاسداران، ‌بسیجیان و همه رزمندگان جبهه اسلامی می‌گویم که آمادگی کاملی داشته باشید. این بار باید بگوییم که اگر بخواهد اتفاقی در مرزهای ما بیفتد،‌ آنچنان جواب ما محکم و جدی باشد که توطئه‌هایشان تداوم نیابد و وقت ما را در سازندگی‌ و پیشرفت کشور نگیرد.
اتاق نیوز -  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (شنبه) در نشست خبری که پس از جلسه مجلس شورای اسلامی در ساختمان کوثر این مرکز برگزار شد، با ارائه گزارشی از جلسه امروز مجمع،‌ خاطرنشان کرد: در جلسه امروز سیاست‌های کلی انتخابات مجدداً مطرح شد و طی آن دو موضوع مورد بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: نخستین موضوعی که در این جلسه مطرح شد دخالت قوای سه گانه در انتخابات بود. مقرر شد که دخالت قوای سه‌گانه در انتخابات در چارچوب قانون باشد و این قوا از هر نوع اعمال قدرت و جهت دادن به آرای مردم پرهیز کنند. چرا که نباید از قدرت برای جهت دادن به آرای مردم استفاده شود. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که دومین موضوع مطرح شده در جلسه امروز ممنوعیت استفاده کاندیداها و احزاب از حمایت‌ها و امکانات کشورهای خارجی بود، خاطرنشان کرد: تاکنون صحبت‌های زیادی در این رابطه بوده اما امروز در مورد این موضوع یک سیاست تنظیم شد و در مورد این‌که آیا تاکنون چنین اتفاقی افتاده یا خیر صحبتی مطرح نشد. وی در ادامه اظهار کرد: موضوع رابطه میان دولت و مدیریت شهری نیز از جمله دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. در این رابطه قرار شد که وزارت مسکن و شهرسازی از ناحیه دولت در ساخت و سازهای شهری، تراکم فروشی و تخلفاتی که در شهرداری‌ها صورت می‌گیرد وظایفی را عهده‌دار شود. رضایی اضافه کرد: این موضوع در ادامه سیاست‌های برنامه ششم توسعه و به عنوان یک متمم تنظیم شد که قرار است تقدیم مقام معظم رهبری شود. رضایی با بیان اینکه در جلسه امروز مباحثی در مورد شرایط حساس منطقه‌ مطرح شد، گفت: در جلسه امروز مطرح شد که شرایط حساس است و در منطقه نیاز به یک اجماع عمومی داریم. وی با بیان این‌که مجموعه تحرکات و تهدیداتی که از سوی آمریکا و اسرائیل با همدستی برخی از کشورهای منطقه آغاز شده است، گفت: اکنون نمونه‌هایی از این تحرکات را در کشورهای سوریه و یمن مشاهده می‌کنیم اما ظاهراً آنها برنامه‌های دیگری نیز دارند تا این ناامنی‌ها را به مرزهای غربی و شرقی کشورمان بکشانند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اخبار و تحلیل‌هایی وجود دارد که خواب‌هایی برای امنیت ملی‌مان دیده‌اند. رضایی تصریح کرد: من به عنوان یک رزمنده اسلام به همه پاسداران، ‌بسیجیان و همه رزمندگان جبهه اسلامی می‌گویم که آمادگی کاملی داشته باشید. این بار باید بگوییم که اگر بخواهد اتفاقی در مرزهای ما بیفتد،‌ آنچنان جواب ما محکم و جدی باشد که توطئه‌هایشان تداوم نیابد و وقت ما را در سازندگی‌ و پیشرفت کشور نگیرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید