Performancing Metrics

اختصاصی/عضو هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه:برگزاری همایش توسط بخش خصوصی الزامی است | اتاق خبر
کد خبر: 109138
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1394 - 14:33
اتاق نیوز- با وجود این که سمینارها و همایش ها چندان خروجی خوبی نداشته است اما معتقدم بخش خصوصی برای پیگیری درخواست های خود راهی به جز برگزاری این همایش ها ندارد....
اتاق نیوز- با وجود این که سمینارها و همایش ها چندان خروجی خوبی نداشته است اما معتقدم بخش خصوصی برای پیگیری درخواست های خود راهی به جز برگزاری این همایش ها ندارد.
کیوان کاشفی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار اتاق نیوز با بیان این که همایش های تخصصی در همه جای دنیا برگزار می شود؛گفت: نکته منفی این همایش ها هدف و خروجی آن هاست.متاسفانه در اکثر همایش ها فقط صحبت هایی رد و بدل می شود و جمع بندی و نتیجه گیری وجود ندارد. وی بابیان این که همایش ها باید برگزار شود؛اظهار داشت:همان طور که گفتم همایش ها باید هدفمند باشد.از ابتدا باید مشخص شود که جامعه مخاطب چه کسانی هستند؛چه مطالبی قرار است عنوان شود و در نهایت چنانچه پیشنهادی مطرح شد افرادی که باید این پیشنهادات را پیگیری کنند مشخص شده باشند.باید تعیین شود چه کسانی متولی خروجی این همایش اند تا در همایش های بعدی نتایج آن را اعلام کنند وهمه بدانند که این همایش به یک نتیجه عملیاتی رسیده است.اگر این اتفاق نیفتد فقط صرف نیرو،وقت و هزینه است. کاشفی با اشاره به این که هدف اصلی همایش و سمینارهای تخصصی کمک به تصمیم گیری های درست در حوزه های مختلف است؛تصریح کرد:باید روی همایش های اتاق تفکر بیشتری صورت گیرد و هدفمندتر برگزار شود.البته این را هم باید در نظر داشت تمام همایش هایی که در اتاق برگزار می شود مربوط به اتاق نیست و بخشی از آن ها مربوط به تشکل های بخش خصوصی است که در محل اتاق برگزار می شود. این عضو اتاق کرمانشاه همچنین عنوان کرد:با وجود این که سمینارها و همایش ها چندان خروجی خوبی نداشته است اما معتقدم بخش خصوصی برای پیگیری درخواست های خود راهی به جز برگزاری این همایش ها ندارد.همان طور که می دانیم بر اساس قانون، بخش خصوصی مشاور دولت است و به واسطه همین سمینارها اعلام موضع می کند و خروجی آن را در اختیار دولت قرار می دهد . این دولت است که تصمیم می گیرد آن را اجرایی کند یا نه.بنابراین وقت آن است که اتاق به سمتی برود که خودش وارد حوزه های عملیاتی شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید