Performancing Metrics

اختصاصی/فروش قرص مرگ درعطاری های مجاز کذب است/برخورد با فروشندگان داروی ترک اعتیاد دوغی و فلفلی | اتاق خبر
کد خبر: 109378
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1394 - 12:39
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه عطاران تهران گفت: فروش قرص برنج و داروهای ترک اعتیاد با نام های دوغی و فلفلی تخلف است و در صورت مشاهده با فروشندگان برخورد می کنیم....
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه عطاران تهران گفت: فروش قرص برنج و داروهای ترک اعتیاد با نام های دوغی و فلفلی تخلف است و در صورت مشاهده با فروشندگان برخورد می کنیم.
علیرضا رضایی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: این اتحادیه از تمام واحدهای صنفی تعهدنامه گرفته است که نمی توانند مبادرت به فروش داروهای گیاهی کنند و توجه داشته باشید که فروش داروهای غیر مجاز توسط عطاری های فاقد پروانه کسب صورت می گیرد. وی با اعلام اینکه بیش از 700 عطاری در تهران به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند، تصریح کرد: از این تعداد عطاری،صدور مجوز کسب 300 واحد در دست اقدام است. رئیس اتحادیه عطاران تهران تصریح کرد: باید قانونی وضع شود که طی آن مالکان، مغازه را به افرادی که فاقدپروانه کسب هستند اجاره ندهند و یا سرقفلی واگذار نکنند.اتحادیه ها برای عملیاتی شدن این رویه نیاز به همکاری اتحادیه مشاوران املاک دارند. فروش داروهای گیاهی با نسخه پزشک قانونمند شود رضایی در بخش دیگری از صحبت های خود تأکید کرد که وزارت بهداشت باید سطح آگاهی مردم را در خصوص نحوه استفاده از گیاهان دارویی افزایش دهد. وی اعلام کرد: می توان به سمتی پیش رفت که عطاری ها در صورت مشاهده نسخه پزشک، داروهای گیاهی در اختیار بیماران قرار دهند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید