Performancing Metrics

بسیجی باید یک سروگردن بالاتر از دیگران اظهار نظر کارشناسی کند | اتاق خبر
کد خبر: 109400
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1394 - 13:41
اتاق نیوز: مدیرعامل بانک صادرات گفت: ما به عنوان یک بسیجی، باید خودمان را به دانش، اطلاعات، آگاهی و علوم بانکی مجهز کنیم....
اتاق نیوز: مدیرعامل بانک صادرات گفت: ما به عنوان یک بسیجی، باید خودمان را به دانش، اطلاعات، آگاهی و علوم بانکی مجهز کنیم.
اسماعیل لل‍ه‌گانی در دیدار با اعضای حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران گفت: اگر نبودند شهیدانی که به عنوان سربازان واقعی حضرت امام‌خمینی (ره) در شکل‌گیری انقلاب از همه هستی خود گذشتند، ما اکنون در این آرامش و امنیت بسر نمی‌بردیم؛ بسیجیانی که کارشان فقط برای رضای خدا، هدفشان اصلاح جامعه، روحیاتشان ولایی و حرکتشان در جهت عمل به فرمان ولی امر و حل مسائل و مشکلات مردم و نظام و انقلاب بود. آن‌ها کوشیدند به عنوان یک مسلمان واقعی ادای دین کنند. وی با تاکید بر ضرورت افزایش دانش و تخصص بسیجیان گفت: ما به عنوان یک بسیجی، باید خودمان را به دانش، اطلاعات، آگاهی و علوم بانکی مجهز کنیم. باید نیروی انسانی متعهد و متخصص را تربیت کنیم و وقتی بحث کارشناسی پیش می‌آید یک بسیجی باید یک سروگردن بالاتر از دیگران اظهار نظر کارشناسی کند. او باید توانایی پاسخگویی به سؤالات مطرح‌شده در حوزه تخصصی خود را داشته باشد. به گفته وی، پیشرفتی که امروز کشور ما در بحث هسته‌ای داشته است، به واسطه همین بسیجیانی بوده که به علم روز مجهز شده‌اند. این موفقیت‌ها به راحتی به دست نیامده است. این‌ها مدیون خون شهدا و زحمات همین بسیجیان جان بر کف است که در تمامی مباحث از جنگ گرفته تا مباحث علمی، هسته‌ای و نظامی سرآمد بوده‌اند. مدیر عامل بانک صادرات با اشاره به ضرورت تدوین ساختار مدل منابع انسانی در این بانک و به کارگیری تخصص توأم با تعهد ادامه داد: صرف داشتن کارت بسیج ملاک نیست. هر کسی که تفکر بسیجی داشته باشد، به او بسیجی می‌گویند. کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران با سلامت، تعهد و خداشناسی زندگی می‌کند، بسیجی است. وی با اشاره به تدوین سیاست‌های اعتباری بانک و شرایط اخذ تسهیلات افزود: ضوابط باید مشخص باشد تا هر متقاضی حائز شرایط بتواند از تسهیلات بانک استفاده کند. این طور نباشد که اگر رئیس شعبه خواست وام بدهد و اگر نخواست ندهد. لله گانی با ذکر اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. پس بسیار مهم است که در فضای بانک، راهروها و شعبه‌ها قسمت‌هایی از وصیت‌نامه شهدا نصب شود. وصیت‌نامه‌های آنان را در بولتن‌های مختلف چاپ کنیم و بدهیم روسای شعب هم بخوانند تا بدانند کجا نشسته‌اند و در کدام نظام کار می‌کنند و آن‌ها که رفتند برای چه رفتند. بانک صادرات در راه تحقق آرمانها تعداد ٩٠شهید سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است و بیش از ١٨٠٠ همکار جانباز و تعداد ٧١٣٧ نفر بسیجی در آن مشغول به ارایه خدمات به هموطنان هستند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید