Performancing Metrics

اقتصاد مقاومتی تداوم دفاع مقدس است | اتاق خبر
کد خبر: 109586
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1394 - 12:29
اتاق نیوز: مدیرعامل بانک تجارت پایبندی بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی کشور به سیاستهای اقتصاد مقاومتی را مهمترین عامل توفیق کشور در مواجهه اقتصادی با دشمنان
اتاق نیوز: مدیرعامل بانک تجارت پایبندی بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی کشور به سیاستهای اقتصاد مقاومتی را مهمترین عامل توفیق کشور در مواجهه اقتصادی با دشمنان عنوان کرد .
محمد ابراهیم مقدم که روز دوشنبه چهارم خرداد ماه در جمع اعضای پایگاه های بسیج بانک تجارت و کارکنان این بانک سخن می گفت با اشاره به اینکه حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، مستلزم ازخودگذشتگی و مدیریت جهادی است یادآور شد : حفظ استقلال ، آزادی و عزت کشور به آسانی و بدون صرف تلاش و هزینه ممکن نیست . مقدم با اشاره لزوم به حمایت بانکها از تولید و ایجاد اشتغال در کشور گفت : کارآفرینی محور و قلب تپنده اقتصاد مقاومتی است و بدون تقویت تولید داخلی و حمایت مردم از کالاهای ایرانی ، امکان توفیق کشور در عرصه مقاومت اقتصادی وجود ندارد . وی با اشاره به آنکه حمایت از تولید در کشور مستلزم افزایش سرعت گردش پول در بانکها است یادآور شد : بسیار مهم است که بتوانیم منابع بانکها که در واقع همان سپرده های مردم است را به بهترین شکل و با بیشترین بازده به تولیدکنندگان واقعی برسانیم . مدیرعامل بانک تجارت در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم پایبندی بنگاه های اقتصادی کشور به رعایت انضباط مالی و اداری خواستار مشارکت فعال تر بسیجیان شبکه بانکی در تشویق فرهنگ صرفه جویی و درست مصرف کردن در میان سایر کارکنان شد . پیش از سخنان مقدم ، سردار طهماسبی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به گوشه هایی از تلاشهای رزمندگان اسلام برای آزادسازی خرمشهر گفت : بزرگترین درسی که از عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز می توان گرفت که تنها به لطف یاری خداوند و نیروی ایمان و اراده است که می توان دشمنی را که به پیشرفته ترین امکانات و ابزارها مجهز است را شکست داد . وی با ذکر اینکه توفیقات ارزشمند کشور در توسعه فناوری صلح آمیز هسته ای نیز مرهون روحیه تلاش و نوآوری جوانان ایرانی و همبستگی مردم با نظام اسلامی است یادآور شد : باید با تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سالجاری ، آرامش و اقتدار موجود در ایران اسلامی که در منطقه بی نظیر است را تداوم بخشیده و زمینه را برای توسعه و سرافزازی کشور در تمام عرصه ها فراهم کنیم . گفتنی است در این مراسم که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر برگزار شده بود اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و مسئولین بانک تجارت نیز حضور داشتند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید