Performancing Metrics

تقدیر سازمان بهزیستی از بانک پارسیان | اتاق خبر
کد خبر: 109993
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1394 - 12:03
اتاق نیوز:مدیرعامل بانک پارسیان از اهتمام ویژه‌ی بانک پارسیان به رفع تنگناهای مددجویان سازمان بهزیستی وافراد تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد ....
اتاق نیوز:مدیرعامل بانک پارسیان از اهتمام ویژه‌ی بانک پارسیان به رفع تنگناهای مددجویان سازمان بهزیستی وافراد تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد .
مدیر عامل بانک پارسیان در مراسمی که با هدف تقدیر از تعامل مطلوب این بانک با سازمان بهزیستی و با حضور قائم مقام این سازمان برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: ظرفیت‌های مناسب و مطلوبی در بانک پارسیان موجود است که می‌تواند زمینه‌ساز همکاری با سازمان بهزیستی و کمک موثر به مدد جویان این سازمان باشد. وی ضمن ابراز خرسندی از روند اعطای وام‌های قرض الحسنه از سوی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به کارآفرینان تحت پوشش بهزیستی گفت: این اقدام علاوه بر رفع بخشی از نیازهای سرمایه‌ای این افراد می‌تواند تقویت کننده تولید در کشور باشد و اثرات اجتماعی مطلوبی نیز به همراه خواهد داشت. عبداله زاده، قائم مقام سازمان بهزیستی نیز در این مراسم ضمن تشکر از اقدامات و تعاملات سازنده صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان با این سازمان گفت: اقدام ارزنده صندوق قرض الحسنه پارسیان در طول سال گذشته و تداوم آن می تواند برای این افراد مایه امید و دلگرمی باشد. محمدرضا بهنام حسین‌پور، مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نیز در این مراسم با بیان اینکه همکاری میان صندوق و سازمان بهزیستی در زمینه اعطای وام مستمر و مداوم خواهد بود افزود: در سال گذشته مبلغ33میلیارد ریال برای اعطای وام به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی تخصیص داده شد و در این مدت روند اعطای وام به سریع‌ترین و سهل ترین شیوه‌های ممکن اجرا شده است. محمدرضا بهنام حسین‌پور گفت: در سال 1394 نیز 30 میلیارد ریال برای اعطای وام قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش این سازمان اختصاص داده شده است که اعطای این وام‌ها موکول به معرفی افراد تحت پوشش در تهران و استانها از سوی سازمان بهزیستی است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید