Performancing Metrics

تلاش رنو برای پایان اعتصاب | اتاق خبر
کد خبر: 110056
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1394 - 21:00
اتاق نیوز - بازوی ترک خودروساز فرانسوی رنو به کارکنان اعتصابی در ترکیه وعده داد اگر بر سر کار بازگردند، به آنها امتیازاتی از جمله پرداخت وجه نقد عرضه خواهد کرد....
اتاق نیوز - بازوی ترک خودروساز فرانسوی رنو به کارکنان اعتصابی در ترکیه وعده داد اگر بر سر کار بازگردند، به آنها امتیازاتی از جمله پرداخت وجه نقد عرضه خواهد کرد.
تولید در کارخانه اویاک رنو با اعتصاب کارکنان این شرکت که در اعتراض به افزایش نیافتن دستمزد و بهبود شرایط کاری صورت گرفته، در یک هفته گذشته تعطیل شده است. اویاک رنو سرمایه گذاری مشترک میان خودروساز فرانسوی رنو و صندوق بازنشستگی ارتش ترکیه (Oyak) است. این اعتصاب به کارخانه‌های خودروسازی دیگر در شهر بورسا شامل توفاس و فورد اتوسان گسترش یافته است. اویاک رنو در بیانیه ای اعلام کرد کارکنانش با اقدام تنبیهی روبرو نخواهد شد و اگر تولید در نیمه شب دوشنبه ازسرگرفته شود، مبلغی به میزان هزار لیره ترکیه (370 دلار) دریافت می‌کنند. نتیجه بررسی بهبود شرایط مالی هم پیش از ماه رمضان اعلام خواهد شد. بر اساس گزارش رویترز، هنوز معلوم نیست کارکنان اعتصاب کننده پیشنهاد مذکور را می‌پذیرند یا خیر. رنو پیش از این هشدار داده بود اگر در فعالیتهای جوینت ونچر ترک خود بی‌ثباتی ببیند، ممکن است سرمایه گذاری در ترکیه را مورد تجدیدنظر قرار دهد. به گزارش ایسنا، طبق آمارهای رسمی، اویاک رنو سال گذشته حدود 318 هزار خودرو تولید کرد و در بیش از 43 درصد از کل بازار سهم داشت.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید