Performancing Metrics

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف کشور در گفت و گو با اتاق نیوز: تجمیع صنوف همگن در شهرستان ها منطقی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 110254
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1394 - 14:43
اتاق نیوز - هیأت رئیسه اتاق اصناف بر این باور است که بسیاری از صنوف باید ادغام شوند اما باید توجه داشت که تجمیع اتحادیه های همگن در تهران به مراتب منطقی تر از شهرستان ه...
اتاق نیوز - هیأت رئیسه اتاق اصناف بر این باور است که بسیاری از صنوف باید ادغام شوند اما باید توجه داشت که تجمیع اتحادیه های همگن در تهران به مراتب منطقی تر از شهرستان ها خواهد بود.
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران با اعلام این مطلب به اتاق نیوز گفت: با ادغام یک یا دو اتحادیه مسئله تداخل صنفی حل نخواهد شد و به نوعی صورت مسئله را پاک کردیم چراکه در شهرستان ها به دلیل موقعیت جغرافیایی، تعرفه حامل های انرژی، مالیات و به طور کلی فضای نامناسب کسب و کار، خیلی از فروشگاه ها به ناچار مجبور به فروش کالاهای متنوع می شوند. مجتبی صفایی ادامه داد: اگر قانون تجمیع صنوف در برخی شهرستان ها عملیاتی شود،بیشتر واحدهای صنفی تعطیل خواهند شد. وی با بیان اینکه در پایتخت تداخل کاری بیشتری را شاهد هستیم و در آینده ای نزدیک شاهد تجمیع اتحادیه های همگن خواهیم بود، اظهار داشت: بازار تهران باید به سمتی پیش برود که یک واحد صنفی خدمات چندین صنوف را که مشابه یکدیگر فعالیت می کنند را ارائه کند و به طور حتم اتاق اصناف ایران این رویه را در کلانشهرها نهادینه خواهد کرد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید