Performancing Metrics

سرمایه‌گذاری یک هزار و 231 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی بهشهر | اتاق خبر
کد خبر: 110435
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1394 - 07:00
اتاق نیوز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی بهشهر 165 هکتار وسعت دارد و 78 فقره قرارداد با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 231 میلیارد ریال در آن منعقد ...
اتاق نیوز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی بهشهر 165 هکتار وسعت دارد و 78 فقره قرارداد با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 231 میلیارد ریال در آن منعقد شده است.

سیدمصطفی موسوی در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت و تجارت از شهرک‌های صنعتی بهشهر و نکا اظهار کرد: شهرک صنعتی بهشهر 165 هکتار وسعت دارد و 78 فقره قرارداد با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 231 میلیارد ریال در آن منعقد شد که از این تعداد 51 واحد تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری 766 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال یک‌هزار و 739 نفر به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به ظرفیت مکان‌یابی مناسب شهرک صنعتی بهشهر به‌دلیل مجاورت و نزدیکی با بندر امیرآباد و فرودگاه افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند از بستر مناسب این شهرک به‌منظور حمل و نقل کالا، محصولات و تأمین مواد اولیه بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: در سال گذشته پروژه‌های زیرساختی در شهرک صنعتی بهشهر شامل گازرسانی فاز 2، شبکه مخابرات، ایستگاه تقلیل فشار گاز، روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و تکمیل شبکه روشنایی معابر با اعتبار 7 هزار و 867 میلیون ریال بود.

وی در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی شهید نظری نکا بیان کرد: 46 واحد تولیدی در این شهرک صنعتی با سرمایه‌گذاری 820 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال یک هزار و 264 نفر به بهره‌برداری رسید.

موسوی تصریح کرد: 29 واحد در مرحله تخصیص زمین، چهار واحد در مرحله دیوارکشی، 13 واحد در مرحله نصب سوله و دو واحد در مرحله نصب ماشین‌آلات قرار دارند.

وی گفت: به‌منظور تأمین آب واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی در سال 93 پروژه ساخت مخزن‌های زمینی 500 و یک هزار مترمکعبی آب انجام شده است تا واحدهای تولیدی با کمبود آب مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی نکا دارای ظرفیت مطلوب برای سرمایه‌گذاری است و با استقرار واحدهای تولیدی موجب خودکفایی اقتصادی در منطقه شده است.

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید