Performancing Metrics

سطح امنیت ایران از سایر کشورهای منطقه بیشتر است | اتاق خبر
کد خبر: 110549
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1394 - 12:02
اتاق نیوز - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه قسمت اعظمی از امنیت کشور توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) تامین می‌شود گفت که با تلاش این
اتاق نیوز - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه قسمت اعظمی از امنیت کشور توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) تامین می‌شود گفت که با تلاش این افراد سطح امنیت کشورمان از سایر کشورهای منطقه بیشتر است.
منصور حقیقت پور گفت : قسمت اعظمی از امنیت کشور توسط سربازان گمنام در کنار نیروهای نظامی، انتظامی ،‌بسیج و مردم تامین می‌شود. وی با بیان اینکه برخورد با اقدامات ضد امنیتی سازمان یافته یکی از کارهای اساسی و کلان وزارت اطلاعات است، گفت که وزارت اطلاعات در سالهای گذشته توانسته عملکرد خوبی را به جای بگذارد و امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه این امنیت با اقتدار به فعالیت هایش می پردازد. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه سطح امنیت جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه بیشتر است گفت:‌امنیتی که امروز ما در منطقه داریم به دلیل تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمانی مردم پایه و استوار بر اعتقادات دینی است ، سطح امنیتی که از سایر کشورهای منطقه بیشتر است. حقیقت پور با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان اقداماتشان را بر پایه تکلیف شرعی و الهی و نه صرفا موضوعی ساده و اداری انجام می‌دهند ، گفت که ما همه عاجز از قدردانی از زحمات آن‌ها هستیم . همین بس که نام آن‌ها مزین به سربازی حضرت بقیه الله شده است. وی در پایان گفت که وزارت اطلاعات در کنار نیروهای نظامی ، انتظامی و سپاه برای تامین امنیت کشور تلاش می‌کنند تا شبکه مراقبت از کشور به بهترین نحو کارش را انجام دهد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید