Performancing Metrics

بلیت قطار در تابستان گران نمی شود | اتاق خبر
کد خبر: 110634
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1394 - 15:12
اتاق نیوز - معاون امور مسافری راه‌آهن با بیان اینکه شرکت‌های مسافری درخواست‌هایی را برای افزایش قیمت بلیت قطار به راه‌آهن ارائه دادند گفت: نگاه این است همزمان با ا
اتاق نیوز - معاون امور مسافری راه‌آهن با بیان اینکه شرکت‌های مسافری درخواست‌هایی را برای افزایش قیمت بلیت قطار به راه‌آهن ارائه دادند گفت: نگاه این است همزمان با افزایش نرخ سوخت، قیمت بلیت‌ها بالا نرود بنابراین افزایش قیمت بلیت در تابستان در دستور کار نیست.
سید محمد راشدی، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش‌فروش برای تابستان آغاز شده است بنابراین هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بخش بلیت در تابستان در دستور کار قرار ندارد. وی افزود: برای رفاه مردم و تسهیل سفر نگاه ما این است که همزمان با افزایش نرخ سوخت، نباید افزایش قیمت بلیت صورت گیرد چون فشاری مضاعف بر مردم تحمیل می‌شود بنابراین افزایش قیمت بلیت در تابستان در دستور کار نیست. معاون امور مسافری شرکت راه‌آهن با بیان اینکه افزایش نرخ سوخت تاثیر زیادی بر هزینه شرکت‌های خصوصی (مسافری) ندارد افزود: بیشترین تاثیر افزایش نرخ سوخت بر هزینه‌های شرکت راه‌آهن است، قیمت بلیت قطار از طرف شرکت‌های مسافری تعیین می‌شود و در همین راستا درخواست‌های مختلف از طرف شرکت‌ها به شرکت راه‌آهن ارائه شده اما فعلا کارشناسی و درباره آنها تصمیم گیری نشده است. وی همچنین درباره تخفیف بلیت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه تمام شرکت‌های مسافری خصوصی هستند ارائه تخفیف بستگی به تصمیم شرکت‌ها دارد اما طبق سنوات گذشته تخفیف‌هایی از طرف شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید