Performancing Metrics

اختصاصی/ کم کاری دبیر اجرایی اتاق اصناف برای حل مشکلات تابلوسازان/ سودجویی تابلوسازان سیار در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 110671
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1394 - 15:58
اتاق نیوز - مشکلات صنف تابلوسازان را چندین ماه پیش با مسئولان اتاق اصناف تهران در میان گذاشتیم و در این راستا رئیس اتاق به دبیر اجرایی خود دستور داد که در جهت رفع مشکل
اتاق نیوز - مشکلات صنف تابلوسازان را چندین ماه پیش با مسئولان اتاق اصناف تهران در میان گذاشتیم و در این راستا رئیس اتاق به دبیر اجرایی خود دستور داد که در جهت رفع مشکلات با ما همکاری کند که متأسفانه تا به امروز چنین رویه ای را شاهد نبودیم.
رئیس اتحادیه تابلوسازان تهران با اعلام این مطلب و در تشریح مشکلات حل نشده این صنف طی سال های گذشته به اتاق نیوز گفت: کانون های تبلیغاتی که مجوز خود را از وزارت ارشاد اخذ کرده اند، با اعضای این صنف موازی کاری می کنند و به سادگی با ثبت شرکت، تعرفه های خدماتی بالایی را به مشتریان ارائه می کنند. مهران اشرفی افزود: از سوی دیگر فعالان صنف پلاستیک و نایلون هم فعالیت های مشابه با این صنف را دارند که طی جلساتی که با مسئولان این اتحادیه ذیربط داشتیم،مقرر شد تا این واحدها که در خیابان پامنار حضور دارند، سامان دهی شوند. وی با بیان اینکه به تازگی برخی افراد سودجو با درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار اقدام به ارائه خدمات تابلوسازی ها می کنند، گفت: این افراد که به صورت سیار و بدون مجوز در سطح شهر حضور دارند، در شروع کار مبالغی را به عنوان ودیعه دریافت می کنند و دیگر برای تکمیل کار باز نمی گردند. به گفته رئیس اتحادیه تابلوسازان 3 هزار واحد صنفی تابلوساز فاقد مجوز در تهران فعالیت می کنند و تاکنون سازمان های ذیربط برای برخورد با این واحدها اقدام نکرده اند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید