Performancing Metrics

تنها 8درصد تهرانی‌ها توان مقابله با بحران را دارند | اتاق خبر
کد خبر: 110678
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1394 - 15:49
اتاق نیوز - رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل در سامانه مدیریت بحران شهر تهران عدم یکپارچگی و انسجام بین مراکز اجرایی و تصمیم
اتاق نیوز - رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل در سامانه مدیریت بحران شهر تهران عدم یکپارچگی و انسجام بین مراکز اجرایی و تصمیم‌گیر در این حوزه است.
معصومه آباد پس از استماع گزارش سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران ضمن قدردانی به دلیل گزارش جامعی که ارائه شد، اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل در سامانه مدیریت بحران شهر تهران عدم یکپارچگی و انسجام بین مراکز اجرای و تصمیم گیر در این حوزه است. وی در ادامه بر ماموریت اصلی این سازمان که پیشگیری است، اشاره کرد و افزود: با اجرای صحییح برنامه‌هایی در این حوزه است که می‌توانیم تاب‌آوری مردم را هنگام بحران بالا بریم. آباد به گزارش دیگری از سازمان که مجال ارائه در جلسه شورا را نیافت اشاره کرد و افزود: در بخشی از گزارش سازمان به بحث فوق ( تاب‌آوری شهروندان) اشاره شده است که نشان می‌دهد تنها هشت درصد مردم تهران توان مقابله با بحران را خواهند داشت. بنابر اعلام سایت شورای شهر تهران، وی همچنین خواستار تعیین وضعیت سوله‌های بحرانی که به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار گرفته‌اند شد و افزود: قرار بر این بود که برخی از این سوله‌ها مجددا در اختیار سازمان قرار گیرد که این اتفاق نیفتاده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است تا زمانی که ساختار سازمانی و ساختمانی اصلاح نشود هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید