Performancing Metrics

حادثه مرگبار برای سرنشینان یک پراید در فشم | اتاق خبر
کد خبر: 111036
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1394 - 15:31
اتاق نیوز - مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ دو تن در پی سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه فشم خبر داد و گفت: یکی از جانباختگان در رودخانه غرق شده است....
اتاق نیوز - مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ دو تن در پی سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه فشم خبر داد و گفت: یکی از جانباختگان در رودخانه غرق شده است.
در این‌باره گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 6:53 صبح امروز به مرکز فوریت‌های 115 اطلاع داده شد و در پی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در جاده فشم اعزام شدند. وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه گفت: پس از حضور امدادگران در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین به رودخانه فشم سقوط کرده است که در پی آن یکی از سرنشینان پراید در دم جان خود را از دست داد و یکی دیگر از سرنشینان نیز در رودخانه غرق شده است که مدتی بعد جسد وی نیز کشف شد. عباسی درباره دو سرنشین دیگر نیز گفت: این دو نفر از نواحی مختلف بدن دچار آسیب‌دیدگی شده بودند که بلافاصله اقدامات اولیه درمانی برای‌ آنها صورت گرفت و هر دو به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند. به گفته مدیرروابط عمومی اورژانس تهران هر چهار سرنشین پراید خانم بوده و حدود 25 سال داشتند. عباسی در خصوص علت وقوع این حادثه نیز گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید