Performancing Metrics

انتشار اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا دو هفته دیگر | اتاق خبر
کد خبر: 111126
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1394 - 23:00
اتاق نیوز - معاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ضوابط، جداول مواد و رشته‌های آزمون استخدامی آماده شده گفت: پیش بینی می کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط ب
اتاق نیوز - معاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ضوابط، جداول مواد و رشته‌های آزمون استخدامی آماده شده گفت: پیش بینی می کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط به استخدام را منتشر کنیم.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر ، سید محمد بطحایی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود "همه آنچه تا کنون درباره استخدام در آموزش و پرورش اعلام شده صحت ندارد" گفت: مجوز استخدام را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ کردیم و ضوابط، جدوال مواد و رشته‌های آزمون هم آماده شده و باید به تایید سازمان مدیریت برسد تا اعلام کنیم و سخنان وزیر محترم درباره ادعای برخی سایت های فرصت طلب در خصوص اعلام شماره حساب برای ثبت نام بوده است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر اساس مقررات خودش هر شش ماه، یک مرتبه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کند. مدتی قبل در این سازمان برای استخدام در یکی از دستگاه‌ها آزمون برگزار شده است، ما باید آزمون را در شش ماهه دوم برگزار کنیم. لذا ما از سازمان مدیریت در خواست کردیم که آزمون را در شش ماهه اول برگزار کند تا بتوانیم از سال تحصیلی پیش رو استفاده و پذیرفته شدگان بتوانند دوره یک ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند. وی، خاطر نشان کرد: مذاکره و گفت و گو با همکارانمان در سازمان مدیریت در جریان است وامیدواریم تا دو هفته آینده اطلاعات تکمیلی درباره آزمون استخدامی در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش قرار دهیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید