Performancing Metrics

احمدی نژادی ها ازهمدان استارت میزنند | اتاق خبر
کد خبر: 111132
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1394 - 06:33
اتاق نیوز - خبرگزاری ایلنا در گزارشی از سفر احمدی‌نژاد که قرار است در نیمه‌شعبان به همدان انجام شود می‌نویسد: «در سفرهای احمدی‌نژاد٬ مجموعه ثابتی از حلقه نزدیکان
اتاق نیوز - خبرگزاری ایلنا در گزارشی از سفر احمدی‌نژاد که قرار است در نیمه‌شعبان به همدان انجام شود می‌نویسد: «در سفرهای احمدی‌نژاد٬ مجموعه ثابتی از حلقه نزدیکان او از جمله مرتضی تمدن، غلامحسین الهام، ثمره هاشمی، اکبر نیکزاد، میرتاج‌الدینی ـ که بحث حضورشان در انتخابات جدی است ـ و علی‌اکبر جوانفکر او را همراهی می‌کنند و البته یک فعال سیاسی همدانی به ایلنا می‌گوید که این سفر آغاز فعالیت‌های نزدیکان احمدی‌نژاد در همدان به رهبری حمیدرضا حاجی‌بابایی خواهد بود.
حاجی بابایی در کنار کاظم جلالی در سال ۸۴ و بعد از شکست هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری از حزب اعتدال و توسعه خارج و به مرور به دولت احمدی‌نژاد نزدیک شد و در نهایت هیئت رئیسه مجلس را ترک کرد تا وزیر آموزش و پرورش کابینه او باشد. احمدی‌نژاد پیش از این دو سفر اعلام شده به آمل و مشهد و چند سفر اعلام نشده به قم و کاشان و تبریز داشته و بعید نیست در آستانه انتخابات تعداد این سفرها افزایش بیابد. طبق آنچه در پوسترهای پخش شده برای این سفر در سطح استان همدان پخش شده قرار است احمدی‌نژاد سه‌شنبه ١٢ خردادماه ساعت شش عصر در یکی از مساجد شهر همدان سخنرانی کند».
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید