Performancing Metrics

۵۲۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال تصویب شد | اتاق خبر
کد خبر: 111483
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1394 - 07:30
اتاق نیوز - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با تصمیم اعضای مجلس شورای اسلامی مبلغ پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در جهت کمک به اشتغال و تولید تصویب شد....
اتاق نیوز - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با تصمیم اعضای مجلس شورای اسلامی مبلغ پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در جهت کمک به اشتغال و تولید تصویب شد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از  مهر، ضرغام صادقی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس افزود: یکی از تاکیدات و دغدغه های نمایندگان مجلس کمک به توسعه اشتغال و تولید در کشور است که برای رسیدن به این مهم مبلغ پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تصویب شده است. وی تصریح کرد: خوشبختانه برای سال جاری تصمیمات مالی و اعتباری مناسبی گرفته شد که مهمترین آن کم کردن توجه به وضعیت نفت و درآمد های نفتی است که این حرکت در آینده کشور تاثیرات فراوان دارد. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اجرایی شدن کامل بحث اقتصاد مقاومتی تنها راه صرفه جویی و توجه به تولیدات داخل است، گفت: برای رسیدن به این مهم تمامی دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند. صادقی ادامه داد: توجه به وضعیت روستاهای کشور نیز برای نمایندگان مجلس مهم بود که در این راستا مباحث مربوط به راه و آب روستایی با حمایت های نمایندگان مصوب شده است. وی یادآور شد: باید برای توسعه کشور زیر ساختهای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران واقعی فراهم شود و از طرفی دستگاه های دولتی و بانکها نیز باید از آنها حمایت کنند. نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اعتبارات سال جاری استان فارس نسبت به میانگین کشور در حد مناسبی افزایش داشته و مدیران باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند. صادقی تصریح کرد: برنامه پنج ساله ششم تا مدت آینده ارائه خواهد شد به همین دلیل مدیران باید اگر پیشنهادی به نفع کمک بیشتر به توسعه و پیشرفت فارس دارند به نمایندگان مجلس برسانند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید