Performancing Metrics

اختصاصی/سیده فاطمه مقیمی:بخش خصوصی بالغ شده و مجری طرح های دولت نیست | اتاق خبر
کد خبر: 111699
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1394 - 11:42
سیده فاطمه مقیمی عضو هیات رئیسه اتاق تهران در گفتگو با خبرنگار اتاق نیوز گفت:هنوز تصمیم نگرفته ام برای حضور در هیات رئیسه اتاق ایران کاندید شوم اما چنانچه تصمیم جمع ب...
سیده فاطمه مقیمی عضو هیات رئیسه اتاق تهران در گفتگو با خبرنگار اتاق نیوز گفت:هنوز تصمیم نگرفته ام برای حضور در هیات رئیسه اتاق ایران کاندید شوم اما چنانچه تصمیم جمع بر حضور من در هیات رئیسه اتاق باشد؛تابع تصمیم جمع هستم و کاندید هیات رئیسه اتاق ایران می شوم.
وی در پاسخ به این که هیات رئیسه اتاق بازرگانی باید چه اموری را در الویت کاری خود قرار دهد؛عنوان کرد: ما باید شعارهایی که موقع انتخابات قولش را به فعالان اقتصادی دادیم عملی کنیم.شعارهایی که فعالان اقتصادی بر مبنای آن به ما رای دادند؛ باید اجرایی شوند. مقیمی افزود:قطعا عملیاتی کردن این انتظارات منجر به توانمندسازی و ارتقاء بخش خصوصی و در نهایت ارتقاء اقتصاد کشورمی شود.در شرایط کنونی نگاه ما به اتفاقات مهمی است که جریان دارد.یکی از این اتفاقات مهم امضای تفاهم نامه هسته ایی و رفع تحریم هاست. باید برای پس از تحریم آمادگی لازم داشته باشیم و با توسعه سرمایه گذاری خارجی حضورمان را در صحنه اقتصادی کشور پررنگ تر کنیم.در واقع باید زمینه توانمندی سازی بخش خصوصی برای دوران پس از تحریم ،شکل دهی تولیداتی که قابلیت صادرات داشته باشند و بسیاری از تفکراتی که در چارچوب ارتقای بخش خصوصی می گنجد را فراهم کنیم. عضو هیات نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد:بخش خصوصی به این بلوغ رسیده است که خودش انتخاب کند و این انتخاب را از بخش خصوصی واقعی انجام می دهد. ما از تجربیات یا توصیه ها درس می گیریم و استفاده می کنیم اما این گونه نیست که مجری طرح های دولت باشیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید