Performancing Metrics

اختصاصی/مجید رضا حریری عنوان کرد:وجود شواهد روشن مبنی بر دخالت دولت در انتخابات هیات رئیسه اتاق | اتاق خبر
کد خبر: 112306
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1394 - 14:28
اتاق نیوز- شواهد مشخصی درباره مهندسی انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران وجود دارد که برگزاری جلسات ذینفعان با اشخاص دولتی در محل ریاست جمهوری یکی از آن هاست....
اتاق نیوز- شواهد مشخصی درباره مهندسی انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران وجود دارد که برگزاری جلسات ذینفعان با اشخاص دولتی در محل ریاست جمهوری یکی از آن هاست.
انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران پیش روی است و هیات نمایندگان جدید بخش خصوصی هیات رئیسه مورد نظر خود را از بین کاندیداها انتخاب می کنند .شائبه دخالت دولت در انتخابات بخش خصوصی همواره انتخابات این بخش را با چالش های زیادی مواجه کرده است.در این رابطه پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است دخالت دولت در انتخابات هیات رئیسه و نیز انتخابات 18 اسفند توهم و شایعه ایی بیش نیست اما مجید رضا حریری عضو سابق هیات نمایندگان اتاق نظر دیگری در این خصوص دارد.وی در گفتگو با خبرنگار اتاق نیوز گفت:دولت به معنای هیات دولت و تعریف حقوقی که از دولت می شود ؛دخالتی در انتخابات اتاق بازرگانی ندارد دلیلی هم برای این کار ندارد؛ اما اشخاصی در دولت دخالت هایی داشته اند. تفاوت این دولت با دولت های قبلی در این است که ردپایی از خودش به جا نمی گذارد بنابراین اثبات آن کار ساده ایی نیست. حریری افزود:با وجود این شواهدی مبنی بر دخالت های گسترده دولت در انتخابات وجود دارد و نشان از این دارد که انتخابات 18 اسفند توسط یک عده مهندسی شده بود .هم اکنون در انتخابات هیات رئیسه نیز دخالت های مستقیمی در حال رخ دادن است و جلسات متعددی در سطح مدیران بلند پایه دولتی با کاندیداها یا تاثیر گذاران در انتخابات هیات رئیسه اتاق برگزار می شود. وی ادامه داد: شواهد مشخصی درباره مهندسی انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران وجود دارد که برگزاری جلسات ذینفعان با اشخاص دولتی در محل ریاست جمهوری یکی از آن هاست.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید