Performancing Metrics

ساده لوحی دختر جوان در فضای مجازی کار دستش داد! | اتاق خبر
کد خبر: 112488
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1394 - 09:46
اتاق نیوز - فردی که در فضای مجازی قصد اخاذی از یک بانوی جوان اصفهانی را داشت ازسوی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر شد....
اتاق نیوز - فردی که در فضای مجازی قصد اخاذی از یک بانوی جوان اصفهانی را داشت ازسوی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر شد.
رئیس پلیس فتای اصفهان گفت : در پی شکایت زن جوانی ازفردی که در فضای مجازی به عکس های شخصی او دسترسی و تهدید به انتشار آن ها کرده بود ، پلیس فتا وارد عمل شد. سرهنگ سید مصطفی مرتضوی ادامه داد : تحقیقات تخصصی پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی آغاز و با پروسه های فنی در فضای سایبر عامل تهدید و اخاذی شناسایی و دستگیر شد. وی خاطر نشان کرد : متهم در تحقیقات به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را ساده لوحی فرد شاکی در برقراری ارتباط با دیگران عنوان کرد. سرهنگ مرتضوی افزود : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد. رییس پلیس فتا استان اصفهان اظهارکرد: در فضای مجازی هیچ گاه هویت واقعی افراد مشخص نبوده که این خود جزئی از ویژگیهای فضای مجازی است. وی از شهروندان بویژه بانوان خواست که در این فضا به هویت جعلی افراد اعتماد نکنند و از به اشتراک گذاری عکس های شخصی و خانوادگی خود در فضای مجازی اجتناب نمایند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید