Performancing Metrics

15 سال حبس و 90 ضربه شلاق برای مرد کودک آزار | اتاق خبر
کد خبر: 112799
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1394 - 10:59
اتاق نیوز - دختر كه سن چنداني نداشت و يك نان سنگك در دستش بود، گريه مي‌كرد اما مرد به گريه‌هاي او توجهي نمي‌كرد و در حال آزار او بود. من هم با آن مرد درگير شدم و دختربچ
اتاق نیوز - دختر كه سن چنداني نداشت و يك نان سنگك در دستش بود، گريه مي‌كرد اما مرد به گريه‌هاي او توجهي نمي‌كرد و در حال آزار او بود. من هم با آن مرد درگير شدم و دختربچه را از چنگش نجات دادم. در ادامه مأموران با گشتزني در آن حوالي متهم را بازداشت كردند.
مرد شیطان صفتی که با ربودن دختری ۳ ساله او را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد.اواسط دي‌ماه سال گذشته مردي با پليس تماس گرفت و گفت فردي را در حال كودك‌آزاري در پارك ديده و با او درگير شده است. دقايقي بعد گروهي از مأموران كلانتري ۱۱۷جواديه راهي محل حادثه شدند. مردي كه شاهد اين حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش‌كردن در پارك بودم كه متهم و دختربچه را روي يكي از سرسره‌هاي پارك ديدم. دختر كه سن چنداني نداشت و يك نان سنگك در دستش بود، گريه مي‌كرد اما مرد به گريه‌هاي او توجهي نمي‌كرد و در حال آزار او بود. من هم با آن مرد درگير شدم و دختربچه را از چنگش نجات دادم. در ادامه مأموران با گشتزني در آن حوالي متهم را بازداشت كردند. وي در شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران توسط بازپرس مديرروستا تحت بازجويي قرار گرفت و با اعتراف به آزار و اذيت دختر بچه گفت: دختربچه را درحالي‌كه يك نان در دستش بود و مي‌خواست از خيابان عبور كند ديدم و او را به بهانه بازي‌كردن به پارك بردم. ابتدا با دادن شكلات او را سرگرم كردم و در ادامه او را روي يكي از سرسره‌ها بردم و مورد آزار و اذيت قرار دادم. بررسي سوابق اين مرد ۴۲ساله كه متاهل و داراي ۲فرزند است نشان مي‌دهد او پيش از اين ۲بار به اتهام آزار و اذيت كودكان دستگير و زنداني شده است. در چنين شرايطي پرونده اتهامي‌اش با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به اتهام آدم‌ربايي و رابطه نامشروع به شعبه ۱۱۴۲مجتمع قضايي بعثت فرستاده شد. در جلسه محاكمه متهم بار‌ديگر به آزار دختر بچه ۳ساله اعتراف كرد و گفت با وسوسه شيطاني دست به چنين كاري زده است. بر این اساس، قاضي دادگاه وي را مجرم تشخيص داد و او را به اتهام آدم ربايي به تحمل ۱۵سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع به تحمل ۹۰ضربه شلاق محكوم كرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید