Performancing Metrics

هند و ایران مصمم به تحکیم همکاری ها در بخش کشاورزی هستند | اتاق خبر
کد خبر: 112817
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1394 - 11:22
اتاق نیوز- روزنامه هندی بیزینس تایمز عصر دیروز (سه شنبه) اعلام کرد، ایران و هند برای افزایش همکاری های فیمابین در بخش کشاورزی و تجارت محصولات کشاورزی از جمله برنج و گن...
اتاق نیوز- روزنامه هندی بیزینس تایمز عصر دیروز (سه شنبه) اعلام کرد، ایران و هند برای افزایش همکاری های فیمابین در بخش کشاورزی و تجارت محصولات کشاورزی از جمله برنج و گندم و دانه های روغنی با یکدیگر به توافق رسیدند.
به گزارش ایرنا از روزنامه یادشده، دوشنبه گذشته، رادها موهان سینگ وزیر کشاورزی هند در حاشیه کنفرانس فائو در رم پایتخت ایتالیا، با همتای ایرانی خود محمود حجتی، دیدار کرد. وزیر کشاورزی هند در بیانیه ای اعلام کرد: در این دیدار موافقت شد که هر دو کشور در چارچوب یک نهاد، برای بهبود همکاری ها در زمینه کشاورزی تلاش کنند. در این بیانیه آمده است، دو طرف موافقت کردند، برای افزایش همکاری ها در زمینه کشاورزی به ویژه تقویت تجارت کالاهای مختلف مانند برنج، گندم و دانه های روغنی اهتمام ورزند. وزرای کشاورزی هند و ایران همچنین تصمیم گرفته اند در زمینه های تحقیقات کشاورزی، ایجاد ظرفیت های مشترک، توسعه بخش های شیلات، دانه و علوفه و ... با یکدیگر همکاری نمایند. سی و نهمین نشست فائو از تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد) در رم کار خود را آغاز کرده و تا 13 ژوئن (شنبه آینده) ادامه دارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید