Performancing Metrics

افتتاح مرکز پیشگیری و کنترل خشم در کرج | اتاق خبر
کد خبر: 113781
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1394 - 14:55
اتاق نیوز - سرپرست اداره کل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مرکز پیشگیری و کنترل خشم استان البرز امروز با حضور دکتر محمود گلزاری- معاون ساماندهی امور جوان...
اتاق نیوز - سرپرست اداره کل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مرکز پیشگیری و کنترل خشم استان البرز امروز با حضور دکتر محمود گلزاری- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان- افتتاح شد.
داوود نوری با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز پیشگیری و کنترل خشم استان البرز در فرهنگسرای غدیر کرج با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، دادگستری و شهرداری کرج راه‌اندازی شد و سه مشاور به مراجعه کنندگان خدمات ارایه می‌دهند. وی اضافه کرد: یک مرکزمشاوره خانواده در کرج وجود دارد که از ابتدای سال تا کنون به 1330 نفر خدمات مشاوره ارایه داده است و ظرفیت‌های خوبی برای این کار دارد. سرپرست اداره کل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: امروز ستاد ساماندهی جوانان استان البرز برگزار، مرکز مشاوره پیش از ازدواج افتتاح و از پورتال اوقات فراغت این استان رونمایی شد. نوری در پایان اظهارکرد: قرار است امروز کمیته تخصصی اوقات فراغت استان البرز نیز برگزار شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید