Performancing Metrics

پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی نقاط کشور | اتاق خبر
کد خبر: 113812
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1394 - 15:09
اتاق نیوز - مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور در روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد....
اتاق نیوز - مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور در روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد.
احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، درساعات بعد از ظهر روز یکشنبه رگبار پراکنده باران در شمال استان خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان و مناطقی از هرمزگان پیش بینی می‌شود. وی ادامه داد: در روز دوشنبه نیز در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط آذربایجان شرقی رگبار موقتی و باران و در نواحی استان قم، جنوب تهران، مرکزی و قزوین هوای غبارآلود پیش بینی می‌شود. مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور خبر داد و اظهار کرد: در ناحیه شرق کشور، در روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد شدید پیش بینی می شود که در منطقه زابل همراه با گرد وخاک خواهد بود. همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در منطقه جنوب غرب نیز در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود. در روز سه شنبه بر ارتفاع امواج در سواحل استان سیستان و بلوچستان افزوده خواهد شد. وظیفه درمورد وضعیت هوای پایتخت در روز دوشنبه 25 خردادماه نیز گفت: آسمان تهران در این روز صاف و بیشینه و کمینه دمای تهران در این روز 36 و 22 درجه پیش‌بینی می‌شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید